Çok teşekkür ederim hemen yararlanacağım.
Zengin serbest veteriner hekim arabası seçeneği olabilir. Kötü arazi için olmasa da. Güzel araba lakin.
durum dediğiniz gibiymiş evet sağolun. En iyisi sanal yazılım belkide virtual box'a devam edilmeli bence.
Eskiden iki katta parçalama olayı vardı. Sanırım kalktı zira hiç görmüyorum.
Bende Tchibo Caffisimo ile denemelerim oluyor. Sizinkiler kadar şekilli olmuyor lakin.
Birde Levent abimizin Teknoseyir arkaplanında "Hayatta iyi şeyler olmaz!" sözünü içeren bir posteri muhteşem olurdu 🙂 @hkellecioglu
Bardakların satışı başlamadı mı ben sipariş ettim 8 Haziran'da hala hazırlanıyor şeklinde ibare var henüz kargo ulaşmadı da. Acaba ne zaman gönderilir. @hkellecioglu
Doğru lakin çok ilkel android mantıklı saldırı olmuş. Sonuçta kullanıcılar istediği çözüme yönelebilir. Buna bir engel yok...
Katılmak mümkün değil. Genellikle bu ürünleri ve bu ürünleri yapan firmayı çekemeyen kimselerin ya da "rakiplerinin" vidyoları bu şekilde oluyor. Apple belli bir camiası olan bir üretici ve üreticinin başarısı meydanda şu an dünyanın en kıymetli markası, Samsung'dan, İntel'e, Microsoft'a oradan Google'a kadar bir çok firmanın toplamından bile değerli. Satışları malum Samsung gibi firmaların onlarca modelle (çok çok farklı fiyat dilimlerinde) yapamadığını bu firma 2 pahallı modelle (o da yakın zamana kadarda 1'di) yapabiliyor... Basit bir analiz ama bir milyar iOS cihaz var. Bunların hepsi beyinsiz insanlar olamaz.
Otomobil üretmek o kadar kolay değil. Sadece fabrika kurmak değil, organizasyonlar, patentler, markalaşma, ülke içi dışı servis ağları, dağıtım ağları, reklam filan... Bu iş çok zordur. Bu saaten sonra marka kuramazsınız zira piyasada asırlık firmalar var en gençleri bile yarım asırlık hint ve çin firmaları. Ayrıca piyasa artık belli markalarda toplanıyor. WV grubu Skoda, Seat, Audi ve Bently Porche'u bünyesini almış... BMW, Range Rover ile Renault'da Dacia, Dünyanın en sağlam araçlarını üreten Volvo belki en dandik arabalarını üreten Cherry bünyesinde... Yani sıfırdan marka üretmek olanaksız, sıfır vergi alan bir devlet, her şeyini destekleyen bir devlet olsa da... Zaten üretilen araç iç pazar için olmaz dışarıda satılmalı tabii Türkler bile kendi markalarını, bilindik markalara tercih eder mi? Ayrıca Türkiye'de üretilen Renault, Toyota ve Fiat modellerine (fiyat avantajı hariç) rağmen ilgi yetersiz.
Pil süresinde olumlu bir gelişme var mı diye baktımda pek bir şey fak edemedim henüz.
Gıda, eğitim ve sağlık ve artık teknoloji özellikle mobil teknoloji asla yer kaybetmeyecek
Son bir saat içinde 176 ziyaretçi, 88 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
Umarım ciddi sorun yoktur. Gecikme önemli degil. Zaten İzmir olarak kötü bir gün geciridik