O ne ki ?
İlk defa gerçi zamanım olduğu için baştan sona kadar durmaksızın dinledim. Güzel bir değerlendirme olmuş.Bardakla bitmesi ve zücaciye durumu ayrı güzeldi. Teşekkürler.
Bu konularda bizim elimize kimse su dökemiyor maalesef. Başka bir şey olsa varlığımız belli değil !
1 ay sonrasında şişmeler olur diye tahmin ediyorum. Bence altyapı hala hazır değil...
Gayet güzel. Aslında iki taraftan da güzel. Hem fikirlerin ziyan olmadan daha güzel fikirlerinde destek görebileceğini gösteren emsal bir örnek hemde uygulamada ne kadar kullanışlı olduğunu ispat eden bir örnek. Kısaca güzel yani.
Bence yeterli ama denildiği gibi bu fiyata masaüstü kral bir cihaz toplanabilir. Yine tercih meselesi diyelim.
Son bir saat içinde 220 ziyaretçi, 98 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
Saat 22:22 gelmedi ? : )