Forum sitelerine bakıyorum da herkes Inteli yerden yere vuruyor bilgisayar sektöründeki en kaliteli firma sonucunda 2yıla kadar bence qualcomu gömer intel tabi insanlar ön yargılarını kırıp alırlarsa 2 cekırdekle 4 çekirdek performansı veriyor.Uyumlulukta zamanla çözülecek zaten çok az bı kısmı çoğu kısıde denk gelmediğini söylüyor uyumsuzluga.Lafın özü intel kaliteli bir firmadır önyargıları kırmak lazım.
Cahil diyorsunuz ama belli ki siz cahilsiniz Moto G'nin Zf5'ten tek üstün diye sayabilceğiniz yönü güncelleme ki bence Asus'da Android L'yi verir.Onun dışında kamera,performans,internetgibi yönlerde zf5 ezer geçer.