Arkadaşlar yeni bir makine almak için yaklaşık 2 - 3 aydır hem bütçeme hemde işime en iyi yarayacak bir makine araştırması içerisindeydim birçok elektronik marketi gezdim sonunda bir nikoncu olarak yine nikon D5200 e karar verdim sabit lens 15-55 le beraber 2,200 tl fiyatlı 39 af noktası 24 mp çözünürlüğü ve güzel bir makine .. sonra teknosa firmasında fotoğraf makineleri ile ilgilenen bir teknisyen arkadaş abi neden daha küçük rahat taşınabilen ve daha iyi bir makine düşünmüyorsun dedi dedim profösyonel olacak lensli olacak mp li iyi olacak sonra nikon olacak dedim.. bana sana bir makine göstereyim kafan allak bullak olsun birdaha araştır dedi. gerçektende öyle oldu samsung NX 300 M i önerdi makineyi anlattı kurcaladı çok beğendim nikon olsa hemen alacaktım aklım karıştı biraz araştır dedi abi hemen alma haklılığımı gör gel dedi.. D5200 le NX 300 M i sehpanın üzerine koydu beraber inceledik. makinenin yarım deklanşör olayı yok aynasız bir makine olduğu için inanılmaz hızlı netliyor 0,5 saniyede. görüntüler daha güzel ve canlı amolet dönebilen bir ekran dokunmatik bir ekran ekranda dokunduğunuz yeri netliyor hatta ayarlayınca dokunduğunuz yeri netlediği gibi fotoğrafınıda çekiyor deklanşöre basmanıza gerek kalmıyor sonra spor modda bile 20,3 mp lik görüntü kalitesiyle fotoğraf çekiyor ayrıca 105 af noktasıyla ve D5200 le aynı sensör boyutlarını kullanıyor arada ayna olmadığı için daha net ve gerçekçi fotoğraflar elde ediyor her iki makineyede aynı lensi takıp makro ve mağaza resmi çekimlerimizde netleme hızı samsung ta 0,5 saniye iken nikon 2-3 saniyeyi buluyor buda makro çekimlerinde böcek örümcek çekerken inanılmaz işe yarıyor hatta dalda duran bir kuşa anında odaklanıp makinenizi hiç sarsmadan android telefonunuzun ekranından bile fotoğraf çekebiliyorsunuz. hareketli nesneleri bile çok net yakalayabiliyor yaklaşık 1 saat makineleri karşılaştırdık inanılmazdı ayrıca taşıma sorunu olmayan gayet güzel küçük ve atrıları olan tüm ayarlarını elle yapabileceğiniz bir makine.. fiyata gelince NX 300 M de D5200 de fiyatları aynı 2,200 tl ama samsung ta çift lens 16-50 ve 50-200 lens var hafıza kartı ve çanta hediyesi 2 kişilik yurt dışı seyahat bileti gidiş dönüş olmak üzere imkan bulabilenler için vize pasaport sorunu olmayanlar için güzel bir seçenek.. ben ciddi ciddi düşünür oldum ama net kullanıcı yorumlarına ihtiyacım var varsa yardımcı olabilecek yorumlarını beklerim şimdiden tüm arkadaşlara teşekkürler. ek olarak 3d lens i de var 3d resim ve video kayıt imkanıda sağlamakta lensleri makineyle orantılı küçük ve kullanışlı..
Arkadaşlar yeni bir makine almak için yaklaşık 2 - 3 aydır hem bütçeme hemde işime en iyi yarayacak bir makine araştırması içerisindeydim birçok elektronik marketi gezdim sonunda bir nikoncu olarak yine nikon D5200 e karar verdim sabit lens 15-55 le beraber 2,200 tl fiyatlı 39 af noktası 24 mp çözünürlüğü ve güzel bir makine .. sonra teknosa firmasında fotoğraf makineleri ile ilgilenen bir teknisyen arkadaş abi neden daha küçük rahat taşınabilen ve daha iyi bir makine düşünmüyorsun dedi dedim profösyonel olacak lensli olacak mp li iyi olacak sonra nikon olacak dedim.. bana sana bir makine göstereyim kafan allak bullak olsun birdaha araştır dedi. gerçektende öyle oldu samsung NX 300 M i önerdi makineyi anlattı kurcaladı çok beğendim nikon olsa hemen alacaktım aklım karıştı biraz araştır dedi abi hemen alma haklılığımı gör gel dedi.. D5200 le NX 300 M i sehpanın üzerine koydu beraber inceledik. makinenin yarım deklanşör olayı yok aynasız bir makine olduğu için inanılmaz hızlı netliyor 0,5 saniyede. görüntüler daha güzel ve canlı amolet dönebilen bir ekran dokunmatik bir ekran ekranda dokunduğunuz yeri netliyor hatta ayarlayınca dokunduğunuz yeri netlediği gibi fotoğrafınıda çekiyor deklanşöre basmanıza gerek kalmıyor sonra spor modda bile 20,3 mp lik görüntü kalitesiyle fotoğraf çekiyor ayrıca 105 af noktasıyla ve D5200 le aynı sensör boyutlarını kullanıyor arada ayna olmadığı için daha net ve gerçekçi fotoğraflar elde ediyor her iki makineyede aynı lensi takıp makro ve mağaza resmi çekimlerimizde netleme hızı samsung ta 0,5 saniye iken nikon 2-3 saniyeyi buluyor buda makro çekimlerinde böcek örümcek çekerken inanılmaz işe yarıyor hatta dalda duran bir kuşa anında odaklanıp makinenizi hiç sarsmadan android telefonunuzun ekranından bile fotoğraf çekebiliyorsunuz. hareketli nesneleri bile çok net yakalayabiliyor yaklaşık 1 saat makineleri karşılaştırdık inanılmazdı ayrıca taşıma sorunu olmayan gayet güzel küçük ve atrıları olan tüm ayarlarını elle yapabileceğiniz bir makine.. fiyata gelince NX 300 M de D5200 de fiyatları aynı 2,200 tl ama samsung ta çift lens 16-50 ve 50-200 lens var hafıza kartı ve çanta hediyesi 2 kişilik yurt dışı seyahat bileti gidiş dönüş olmak üzere imkan bulabilenler için vize pasaport sorunu olmayanlar için güzel bir seçenek.. ben ciddi ciddi düşünür oldum ama net kullanıcı yorumlarına ihtiyacım var varsa yardımcı olabilecek yorumlarını beklerim şimdiden tüm arkadaşlara teşekkürler. ek olarak 3d lens i de var 3d resim ve video kayıt imkanıda sağlamakta lensleri makineyle orantılı küçük ve kullanışlı..