samsung note 5 cihazimin camera camı patladı servıse gonderdım incelemeler sonunda 300 lira tamırat ucretı ıstedıler 12,ci iş gunu parayı göndermeme rağmen 19.uncu iş gunu talebımı ucretı onaylamadığımı beyan ederek ıptal ettıler telefonu gerı gonderdıler kabul etmedim para iadesi istedim .gecıkmenın benden kaynaklandığını soleyerek iade yapmadılar musterı hızmetlerı aradım uzun tartışmaların sonunda bana telefonunuzu decontla bırlıkte gonderelım tekrar dedıler kabul ettım iş gunu bastan başladı 8.inci iş gunu benden tekrar 300 tl ıstedıler musterı hızmetlerını aradım kayıt oluşturdum kımse gerı donus yapmadı 3 gun sonra tuketıcı hakem heyetine gıdıp sıkayet ettım para iadesi talep ettım tamırat ucretı ile beraber haklı olduğumu bılıyorum acaba parayi geri alir miyim?
samsung note 5 cihazimin camera camı patladı servıse gonderdım incelemeler sonunda 300 lira tamırat ucretı ıstedıler 12,ci iş gunu parayı göndermeme rağmen 19.uncu iş gunu talebımı ucretı onaylamadığımı beyan ederek ıptal ettıler telefonu gerı gonderdıler kabul etmedim para iadesi istedim .gecıkmenın benden kaynaklandığını soleyerek iade yapmadılar musterı hızmetlerı aradım uzun tartışmaların sonunda bana telefonunuzu decontla bırlıkte gonderelım tekrar dedıler kabul ettım iş gunu bastan başladı 8.inci iş gunu benden tekrar 300 tl ıstedıler musterı hızmetlerını aradım kayıt oluşturdum kımse gerı donus yapmadı 3 gun sonra tuketıcı hakem heyetine gıdıp sıkayet ettım para iadesi talep ettım tamırat ucretı ile beraber haklı olduğumu bılıyorum acaba parayi geri alir miyim?