• Keşfet
  • Videolar
  • Bloglar
  • İncelemeler

FarukOzturk61
  • Kullanıcıyı engelle
  • Kullanıcıyı bildir

Kayıt tarihi: 11.09.2015
  • FarukOzturk61 @farukozturk61

    Hayırlı olsun, takip ediyoruz. Hakkı bey sürekli çekiliş yaparak kanalına abone topluyor. Bende bir iki kere katıldım çekilişlerine (İpad ve Note Fan Edition). Çıkmayınca aboneliği bıraktım tabi 🙂
    Murat bey orijinal içerikler bulmanız gerek. Mesela Can Akbulut'la araba sürün. Ama siz kullanın arabayı. Can bey de trafikteki hatalarınızı bulsun. Yada Hamdi abinin motosikleti de olabilir

    15 Ekim 2018 - 16:57 Beğen
  • FarukOzturk61 @farukozturk61

    Ekran kaç paraya değişti bu arada ?

    23 Şubat 2016 - 14:56 Beğen
  • FarukOzturk61 @farukozturk61

    hocam ben 5 inç kullanıyorum, 5.5 yerine 5 i tercih etmemim tek sebebi sizin dediğiniz gibi büyük telefon kullanma zorluğu. Ben 5 ile 5.5 i yan yana getirdim ekran açısından bir fark göremedim. Hatta forumlarda ekranın tft olmadığı görüşünde olanlar var. Ben bunun 5 inç olanını tavsiye ederim. Kronik hiç bir sıkıntı yok, ekranı canlı kamerası temiz ve de performans kaybı yaşatmıyor.

    09 Kasım 2015 - 11:41 Beğen
  • FarukOzturk61 @farukozturk61

    Evet bahsedilmedi. Ama Alacağı söyleniyor.

    07 Kasım 2015 - 18:51 Beğen
  • FarukOzturk61 @farukozturk61

    @gamsizm murat abi ben 1 sene zenfone 6 kullandım, çok memnundum ama büyük telefon kullanmak çok zor. O yüzden 5 inç aldım. Fiyat farkından değil. Laser modelleri karşılaştıran bir inceleme gelir inşallah. Çünkü 6 inçlik Laser türkiye de baya ilgi toplar.

    05 Kasım 2015 - 00:10 Beğen
  • FarukOzturk61 @farukozturk61

    Laser alınır tabi.M4 le ciddi hafıza sorunu yaşarsın . Sd kart herşeyi çözmez. Gerçi android 6 da sd kart dahili hafıza gibi olacak deniyor ama bilemiyorum.

    05 Kasım 2015 - 00:01 Beğen
  • FarukOzturk61 @farukozturk61

    Ben 5 inçlik modelini kullanıyorum. Laser in farklı ebatlardaki versiyonlarından hiç bahsedilmedi. 5 inç olanın kamerası ve ekranı 5.5 olandan farklı mı? 5 inç in ekranı için TFT panel yazıyor ama açıları 5.5 la aynı gibi. Epeydir bu incelemeyi bekliyordum ama bir çok soru cevapsız kaldı.

    04 Kasım 2015 - 12:01 Beğen
  • Durum (0)
  • Yorum (7)
  • Takipçi (0)
  • Takip edilen (0)

Teknoseyir gündemi

#WhatsApp#StarWars#OtoSeyir#OtomatikVites#ttmobil

Öne çıkan videolar

Haftalık Gündem Değerlendirmesi #789

3

Acer Nitro V 16 AI: 180Hz Ekranda Oyun Keyfi!

Yurtdışından alışveriş yaparken gümrükte takılmamanın yolları

1.074

Unuttuğunuz Windows şifrenizi sıfırlayın

85

Haftalık Gündem Değerlendirmesi #788

4
Tümünü gör

Öne çıkan bloglar

Havit TW970 2.4Ghz Kulakiçi Kulaklık Öninceleme

attrib işlem komutu (USB de olup okunamayan dosyaları bulma)

21

Baz İstasyonunun Yerini Bulma - Baz İstasyonu Konum Bulma

2

Mobil Klima Performans Arttırma (Çift Hortum Hilesi)

11

arçelik çelik robotu yapay zekalı robota çevirmek

35
Tümünü gör

Öne çıkan incelemeler

T.C. Yeni Kimlik Kartı İncelemesi

116

Samsung SM-B310E

14

Asus Pen

25

Millenicom Hız Testi - (Aklınızda Soru Kalmasın!!)

15

Need for Speed Most Wanted 2012

4
Tümünü gör

Son bir saat içinde 126 ziyaretçi, 93 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.

  • © 2026 TeknoSeyir
  • Hakkımızda
  • İletişim
  • Kullanım Koşulları
  • Gizlilik Politikası
  • Sosyal Ağ Kuralları
    RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
    Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından sağlanmaktadır.
Secured By miniOrange

Giriş yap

Aşağıdaki servisleri kullanarak hızlı giriş yapabilirsin
Şifremi unuttum