Merhaba
0612.2015 Tarihinde Note 5 aldım ve sorunum şu 1 yıl içinde 3 kez aynı hatadan dolayı servise verdim değişim için 4 kez gitmesi lazımmış 1yıl içinde tam olarak bilgi sahibi değilim servise verdiğim de ilk olarak sadecesim kartınızı değişin dediler bana 2. kez veriğimde ise ekranı değişip yazılım attıklarını söylediler 3.ise yazılım attılar ben servise verdikten sonra yine aynı hatayı alıp duruyorum sim kart çıkarıldı 4. kez verdikten sonra yenisini istemem mümkünmüdür acaba bilgi verirseniz sevinirim.
Merhaba
0612.2015 Tarihinde Note 5 aldım ve sorunum şu 1 yıl içinde 3 kez aynı hatadan dolayı servise verdim değişim için 4 kez gitmesi lazımmış 1yıl içinde tam olarak bilgi sahibi değilim servise verdiğim de ilk olarak sadecesim kartınızı değişin dediler bana 2. kez veriğimde ise ekranı değişip yazılım attıklarını söylediler 3.ise yazılım attılar ben servise verdikten sonra yine aynı hatayı alıp duruyorum sim kart çıkarıldı 4. kez verdikten sonra yenisini istemem mümkünmüdür acaba bilgi verirseniz sevinirim.