Fazla gelişmese iyi olur 😀
Saati önceden haber verin. Ses kaydı da olsun mutlaka 🙂 müzik dinlemiyorum bunu dinliyorum 🙂
ben de çalışıyım orda 😀 çok isterim. ortamı iyi insanlar iyi daha ne olsun.
Telefona 2000tl mi verilir derken çıta 3000 oldu ve hemen arkasından akıllı saatler geldi.
Tüketici bazlı düşününce fiyatlar çok uçuk.
Son bir saat içinde 69 ziyaretçi, 17 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
zaten adam o farka bakmayacak. fotoğrafı profesyonel anlamda kullanmayacaksan her ikisi de fersah fersah görür işini. bu telefonları kıyaslarken kamera tercih sebebi olmamalı bence.