ben 4.5g 1000 liraya 350 gb aldım peşine bu geldi, upgrade yapamıyorum. bu taahhüt bitsin vodafone'a geçeceğim
ben 4.5g 1000 liraya 350 gb aldım peşine bu geldi, upgrade yapamıyorum. bu taahhüt bitsin vodafone'a geçeceğim
Bu sabah deneme yaptım, Android telefonda. Youcut; Aynı videoda üç dilde konuştum, Türkçe, İngilizce ve İspanyolca, mükemmel bir şekilde üçünü de tanıdı ayırdı ve altyazı ekledi. Kinemaster; her dil için 500 GB dosyalar indirdi ama daha Türkçe'de anlaşılmaz şeyler yazdı, yapamadı yani.
arayüz olarak şu ana kadar en çok hoşuma giden nothing phone oldu. tablet samsung bu arada.
Daha önce Zen'de olan iki sekmeyi seçip tek pencerede gösterme de yakın zamanda geldi. Bir de yapay zekaları yanda açmak da çok kullandığım bir şey. Bana pratik geliyor böyle.
Benimki geçen sene ARS çıktı, bazı arkadaşlar başka yorumladı ama bence Pejo'nun arslanı
Hoşgeldin, ben de ceo'suna kızdım bıraktım, hepsini denedim. Sonunda tilkiye döndüm. Ufak tefek şeyleri görmeden devam ediyorum. Yedekde Safari duruyor, kırk yılda bir gerekiyor.
Valla üç sene İzmir'de Karataş'da yaşadım, hala kışın çoğu zaman Güzelyalı oradayım. şimdi Kuşadası, nadiren elektrik gidiyor. Hatta hiç diyebilirim. Senin mahallede bir sıkıntı var.
seyahat sigortası, en önemli şey. sürekli yaptıran bir arkadaşım yurtdışında düştü beli kırıldı. ama bu sefer unutmuş, thy uçakla dönmesi 20 bin doları geçti, ambulans uçak falan hikaye. ingilterede düşüp bacağını kıran bir tanıdık evini satmak zorunda kaldı. bu işler şakaya gelmez.
Ben yazmıştım, kadınlarla normal ilişki kuramayınca böyle oluyorlar babında, sildiğin iyi olmuş.
@xahve hocam sağol, sayende proxy olayını öğrendim, 200 gb'ı biraz yavaş falan ama sonuna kadar kullanıyorum. 🙂
Son bir saat içinde 185 ziyaretçi, 60 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
Ben olsam inadına Telekom'a geçmem, yaptıkları tam bir ...