Merhaba... Eski konuyu hortlatmış olacağım fakat acaba hala bu resimdeki airties 5650'yi kullanan var mı merak ettim. Hatlarda vs değişiklik yapmadan 24 Mbps üzerine çıkabiliyor mu bu modem? Telekomdan aradım bunun VDSL olmadığını bana Huawei satmak istediklerini söylediler. Bilgisi olan yazabilirse sevinirim.
Merhaba... Eski konuyu hortlatmış olacağım fakat acaba hala bu resimdeki airties 5650'yi kullanan var mı merak ettim. Hatlarda vs değişiklik yapmadan 24 Mbps üzerine çıkabiliyor mu bu modem? Telekomdan aradım bunun VDSL olmadığını bana Huawei satmak istediklerini söylediler. Bilgisi olan yazabilirse sevinirim.