Modem alırken VDSL / VDSL2 desteğine dikkat edin.
Bir çoğumuzda varolan ADSL2+ modemler TTnet Ultranet tarifesi haricindeki internet paketlerini desteklemiyor. Bu tip yaygın kullanılan modemler en fazla 16Mbit-20Mbit hızları destekliyor, diğer üst hızlarda internet kesintisi problemi yaşatabiliyor. Hipernet, Fibernet gibi yüksek hızlı tarifeleri kullanmanız için VDSL destekli modem şart! Yani bir bakıma modemlerimiz çöp oldu ya da Ultranet 16Mbps üstü (24Mbps 4TL.fark) gibi tarife kullanamayacağız...

Donaımhaberde hiper net için saha dolabına gelen fiber kablo için adsl2+ yeteceği yönünde bilgiler okudum ve http://www.vatanbilgisayar.com/dsl-n14u-300mbps-kablosuz-n-adsl2--4-port-modem.html bu modemi sipariş ettim şimdi hata mı yaptım? 24 mbpsyei destekliyor hattam hiper altyazı bulunmakta mahallemde
TTnet bunun için sorumluluk almaz, modemin 20Mbps üzerine çıkamayabilir ve kopmalar yaşanabilir. Çok net defalarca farkları açıklamıştım.
Merhaba... Eski konuyu hortlatmış olacağım fakat acaba hala bu resimdeki airties 5650'yi kullanan var mı merak ettim. Hatlarda vs değişiklik yapmadan 24 Mbps üzerine çıkabiliyor mu bu modem? Telekomdan aradım bunun VDSL olmadığını bana Huawei satmak istediklerini söylediler. Bilgisi olan yazabilirse sevinirim.