Uğur hocam hakkınızi vermek lazım, harika incelemişsiniz. Anlatırken verdiğiniz detaylar, yaptığınız ince göndermeler olması gerektiği şekilde, kendi adıma daha fazla inceleme bekliyorum sizden, valla ne yalan söyleyeyim 90 larda oyun oynayan arkadaşlar bilirler o eski toprak havasını; incelemelerinizden bu tadı alıyorum. 😀 tekrar emeğiniz için teşekkürler.
aslinda oyun altin orani tutturmuş.uğur hocaminda dedigi gibi oyun buram buram 90lar kokuyor. iyi oyun iyi inceleme. Gideyim tozlu raflarimin arasindan baldur's gateleri, ice wind dale'leri çikarayim.
Ben bu oyundan hiç bir şey anlamadım 🙂
Sırada Elite Dangereous gelsede izlesek 😀
Uğur hocam hakkınızi vermek lazım, harika incelemişsiniz. Anlatırken verdiğiniz detaylar, yaptığınız ince göndermeler olması gerektiği şekilde, kendi adıma daha fazla inceleme bekliyorum sizden, valla ne yalan söyleyeyim 90 larda oyun oynayan arkadaşlar bilirler o eski toprak havasını; incelemelerinizden bu tadı alıyorum. 😀 tekrar emeğiniz için teşekkürler.
aslinda oyun altin orani tutturmuş.uğur hocaminda dedigi gibi oyun buram buram 90lar kokuyor. iyi oyun iyi inceleme. Gideyim tozlu raflarimin arasindan baldur's gateleri, ice wind dale'leri çikarayim.