merhaba can abi ben 3.5 kanallı gyrolu 22 cm gece görüşlü helikopter aldım. 1 gün kullanddım ve sonra açma kapama düğmesi düştü şimdi ben ne yapabilirim yardımcı olabilirmisiniz :(((( teşekküler 🙂
Son bir saat içinde 115 ziyaretçi, 102 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
merhaba can abi ben 3.5 kanallı gyrolu 22 cm gece görüşlü helikopter aldım. 1 gün kullanddım ve sonra açma kapama düğmesi düştü şimdi ben ne yapabilirim yardımcı olabilirmisiniz :(((( teşekküler 🙂