@huseyinekrem Evet sıcaklık sorununu çözdüm. Biraz pahallı oldu ama Zalman CNPS14X 140mm aldım. Stok fanda 85-95 derecede çalışan işlemci 53 dereceyi geçmiyor artık. 10-12 saat GTA oynamama rağmen.
@huseyinekrem Evet sıcaklık sorununu çözdüm. Biraz pahallı oldu ama Zalman CNPS14X 140mm aldım. Stok fanda 85-95 derecede çalışan işlemci 53 dereceyi geçmiyor artık. 10-12 saat GTA oynamama rağmen.
@huseyinekrem x5460 işe yaradı gibi. artık gta da orta ayarda 40-45fps alıyorum. Kasma da olmuyor. sadece biraz ısı problemi var. yaklaşık 3 ay oldu gta oynarken pc 4-5 kez kapandı aşırı ısıdan. o da zaten hafta sonu bazen 10 saate yakın pc de gta oynamaktan oluyor sanıyorum.
@huseyinekrem En azından 12mb bellek ve 3,16ghz, 6mb bellek ve 2,4ghz dan daha iyidir diye düşünüyorum. İşlemci hızı ekran kartının hızına yetişemediği için darboğaz yapıyor gibi geldi bana.
quad core 8200 işlemci, 240gb samsung ssd, 8gb hyper ram, msı gtx1050 tı ekran kartı ile gta 5 te normal ayarlarda 50-55fps, orta ayarda 30-35fps, high ayarlarda 15-20-25fps alıyorum. işlemci devamlı %100 de yandım yanacam diyo. Aşırı bi kasma yok, ara ara oluyor. tekli oyunda, online den fazla kasıyor bunun sebebini pek anlamadım. online oyunu, tekli oyundan daha rahat oynatıyor. Yarın bi x5460 takıp deniyecem, bakalım bu darboğazı çözecekmi.
Son bir saat içinde 151 ziyaretçi, 27 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
reeder hep sıkıntı zaten. bende a10 air var. ekranı gidik. aynı işlem ona da olurmu acaba.