• Keşfet
  • Videolar
  • Bloglar
  • İncelemeler

enver s
  • Kullanıcıyı engelle
  • Kullanıcıyı bildir

Kayıt tarihi: 31.07.2014
Hollandada yaşıyorum. 30 yaşındayım.
  • enver s @envernl

    Eyvallah @salihcln
    Cok tsk ederim. Cok yararli bi video. Gerçi bütün seyahat videolari cok yararli. Devamini bekliyoruz. Iyi çalışmalar...

    14 Ağustos 2014 - 18:35 Beğen 1
  • enver s @envernl

    Acil yardım @salihcln

    Üstad ben şimdi hollandadan fotograf makinası aldim. Fakat türkiyeye almanya havalimanindan yani köln den döneceğim. Hollandada aldigim ürünün tax free iadesini almanyadaki tax free burosundan alabilirmiyim?

    Diger sorum

    Aldığımız ürün tax freden faydalaninca garanti kapsami disinda filan kaliyormu?

    Diger sorum 🙂

    Mesela ürünün tax free iadesini aldim sonra makinasi orda bıraktım bi sıkıntı olurmu?

    Acil cvp yazarsan cok sevinirim @salihcln.

    Selamlar saygilar

    14 Ağustos 2014 - 01:03 Beğen
  • enver s @envernl

    Bu ne saygısızlık yaw. Adamlar bizlerin hayatını kolaylaştırmak adina güzel bi uygulama incelemesi yapıyorlar, siz tutup yok ses tonunu beğenmedim yok detone oldu gibi şeyler söylüyorsunuz. Bence siz gidin O SES TURKIYE yi filan seyredin. Salih kardeşim den daha çok inceleme bekliyoruz. 10 numara 5 yildizsin Helal olsun.

    31 Temmuz 2014 - 16:14 Beğen 2
  • enver s @envernl

    Bu arada ben indirimden aldim son 1 tane kalmıştı. 10 euro ya verdiler 🙂

    31 Temmuz 2014 - 14:12 Beğen
  • enver s @envernl

    Aradan baya bi zaman geçmiş ama olurda merak edenler icin yazıyorum. 
    Noontec zoro yurt dışında aldım kullanıyorum. Burada satış fiyati 50 euro. Bu fiyattaki diger kulaklıkların hepsinden daha iyi. Özellikle hollandadaki mediamarkt magazasina gittim 50 tane kulaklik denedim, ve fiyat ve performans açısından super bir kulaklik. Malzeme kaliteside cok iyi. Daha once beats mixr de kullandim niyeyse beatsleri sevemedim. Beatsin Heryerde sahteleri dolaşıyor. Eger cok para vermeyi düşünmüyorsaniz hic düşünmeden noontec zoro alabilirsiniz. Kulak içi ile kiyaslamaya gelince. Uzun bir süre kulak içi kulaklik kullandım. Taşıması cok kolay evet ama 15 , 20 dk kulagimda takili muzik veya film izledigim zaman kulagimin içi acayip derecede kaşıniyordu. Biraz araştırma yaptim niye acaba diye. Kulak içi kulakliklarla yuksek sesle muzik dinlenildigi zaman kulaktaki bakteriler inanilmaz hızla çoğalmaya başlıyor ve oyüzden kaşıntı meydana geliyormuş. Benim tavsiyem eger taşıması sıkıntı olmayacaksa kesinlikle kulak üstü kulaklik daha iyi. 

    31 Temmuz 2014 - 13:51 Beğen 1
  • Durum (0)
  • Yorum (5)
  • Takipçi (1)
  • Takip edilen (0)

Teknoseyir gündemi

#WhatsApp#StarWars#OtoSeyir#OtomatikVites#ttmobil

Öne çıkan videolar

Haftalık Gündem Değerlendirmesi #789

3

Yurtdışından alışveriş yaparken gümrükte takılmamanın yolları

1.074

Unuttuğunuz Windows şifrenizi sıfırlayın

85

Xiaomi 17T: Xiaomi'nin En Yenisi!

22

Bir teknoloji mağazasında çalışmak

118
Tümünü gör

Öne çıkan bloglar

Mini İnceleme: Kiwi Buz Makinesi (Kim-4792)

17

Şekilli MSN Nickleri

18

Baştan Sona Tüm Marvel Filmleri

1

Türk Telekom Sil Süpür Çıkmıyor Çözümü

29

Sokaktan Sahiplenebileceğiniz Kedi Cinsleri ve Karakterleri

17
Tümünü gör

Öne çıkan incelemeler

T.C. Yeni Kimlik Kartı İncelemesi

116

Samsung SM-B310E

14

Millenicom Hız Testi - (Aklınızda Soru Kalmasın!!)

15

Need for Speed Most Wanted 2012

4

QMPlay2 masaüstü için açık kaynak IPTV player.

14
Tümünü gör

Son bir saat içinde 189 ziyaretçi, 72 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.

  • © 2026 TeknoSeyir
  • Hakkımızda
  • İletişim
  • Kullanım Koşulları
  • Gizlilik Politikası
  • Sosyal Ağ Kuralları
    RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
    Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından sağlanmaktadır.
Secured By miniOrange

Giriş yap

Aşağıdaki servisleri kullanarak hızlı giriş yapabilirsin
Şifremi unuttum