@alpi350 EXVEGA andromeda nasıl ? 2. el buldum bi tane
@m-menguc teklif yerine yorum ne kazandırıyor ? iki türlü de dolap hizmet bedeli almıyor mu ?
@joe ne inceleme var ne link adı bile nedir belli değil sadece bi fotoğraf 😀
@dolunay buna yeterli taksit yapmıyorlar yoksa bunu alacaktım epey niyetlendim. @joe nasıl bi üründü ?
@yasinc o zaman yandık desene yahu şu lanet kartları en azından 12 yapsalarmış en azından 2080 12 ile gelse ne olurdu
@yasinc Hocam bu kartın piyasaya sunulması ne zamanı bulur nisanda elimize geçer mi ?
@gamsizm en azından 3070 12 falan olur ray tracingde 2080 tidan iyi olursa alınabilir yada 3080 16 gb ile gelirse bana yeter
@yasinc öyle ama şimdi bide bellek boyutu var işin. Mesela iyi bi ray tracing verse bile bunu vrda kullanmak ne kadar mümkün belli dğeil. En azından basit bi şekilde sadece yansıma kullanayım desek bile bu seferde şöyle bi durum var ki bellek boyutu 8gb falan çok az bakıyorsun 11gb maks bunlar korkunç az rakamlar. Yine 8gb vb ile gelirse gene kısıtlı bi alanda kalacaksın. Oynayamayan gelin modu (Yerim dar) 🙂
@ybahadir hocam tasarımcıyım dedim ama zenginim demedim. Bu kadar param olsa 2080 ti alırım çıkınca da 3000 serisi alırım gene bundan ucuza gelir sanıyorum 😀
Hocam onlarda performans düşüşü oluyor Sanal gerçeklik için lazım. Sanal gerçeklikte en azından yansımaları açmak istiyorum. 2070 super konusunda bile emin değilim hatta 2080 ti bile alsam diye düşündüğüm oluyor.
Yani önce bellek boyutu ve RTX performansı ondan sonra oyun performansı vb geliyor
@rozabay yok hocam öyle değil. herkese açık bişe programı nasıl kullanacağına dair ders gibi düşün. Ülkemizde ne yazık ki yeni anlaşılan bişe olduğu için insanlar bilmiyor. Bende benim işimi inceleyerek bunu nasıl yapacağını öğrensin istemiyorum. Müşteriye pcyi şöyle de verebilirim aslında. Ayrı bi hesap açıp yönetici haklarını vermesem falan olmaz mı gene
@rozabay hocam mevzu kullanması değil öğrenmesi. başka kaynaklardan öğrenemeyeceği bilgiler içeriyor.
Son bir saat içinde 134 ziyaretçi, 17 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
@m-menguc andromeda diye bi koltuk var ona bi bakıyorum şimdi ablamız dönene kadar zam gelir 😀