ben bu firmanın baska tablet ürünü kullandım bu kadar rezil bir ürün görmedim sonunda kırdım attım o yüzden poly artık hep negatifim.
ben bu firmanın baska tablet ürünü kullandım bu kadar rezil bir ürün görmedim sonunda kırdım attım o yüzden poly artık hep negatifim.
şunu yeni keşif ettim galiba intel oldugu içindir 7 gün sürekli acıktı donmalar oluyordu şimdi akşamları kapatıyorum tekrardan eski hızına kavuştu kanımca intel hala android yada mobil işlemciyi tam geliştiremedi.
bende 1 aydır kullanıyorum bence mükemmel bir alet hem telefon hemde tablet olarak harika fiyatı da çok güzel teknosa da kampanya ile 599 aldım 9 taksit. şarj beni çok şaşırtıyor normal kullanımda 5-6 gün gibi süre şarjı gidiyor" oyun oynamıyorum ara sıra nete giriyorum uzun telefon görüşmeleri yapıyorum bulutut sürerli acık" hızı çok tahminkar oyunlarda hiç bir soru yok sadece bir sorunu telefon calarken sesi çok az bunun için bir önerisi olan varsa sevinirim.
hakaret olmadığı sürece her türlü yazıyı okumayı severim yeterki bana + katsın. burda olmamızın sebebide bu değil mi.
her inceleme bir reklam değilmidir. ama sever ama sevmezsin bak ben videoda çok akıcı olmadıgı gördüm ona göre yorum yaptım 300 gibi bir rakamda dolar kuru bakarsak güzel bir rakam alıcılar düşüne bilir. şimdi bizde satıcı olmayalım 🙂
incele videolarını izledim o kadar akıcı bir makine değil ama dersen bu alet 200 tl tmm eder ama dersen ki 400-500 vasat bir ürün derim önemli olan fiyat ile performansı bir birine endekslimi.
Son bir saat içinde 82 ziyaretçi, 15 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
onların biri sata biriside ide eski olan için cogu markaların ek bir aparat oluyor içinde.