Slm levent abi ben bu tlf alcam size incelemeniz icon yola bilirim avusturyadan emrah
Slm levent abi ben bu tlf alcam size incelemeniz icon yola bilirim avusturyadan emrah
Abi millet htc m8 samsung s5 incelemesini yaptı teknoseyir den ses çıkmıyor lütfen inceleme yapalim bırakın cin mallarını gerçek malzemelere geçelim
murat abi rahatsız gibisin hayirdir kendine iyi bakya cok halsiz hasta gibi cikmisin yerim leptopu sana bisey olmasin viyandan emrah
Cok guzel düsüncelere sahipsin kabul ediyorum ama bi gercek varki biz bu isleri yapamiyoruz bizim genetiyimizde az is cok para yati icin ileriyi goremiyoruz hep biseylerden kisarak daha cok para kazanmak icin calisiyoruz bu aci ama gercek yani ya isciden calarsin ya malzemeden calarsin ya ozelikte calarsin ya garantide calarsin ama emin ol biyerden calarsin caldigin icin bu isleri biz ve bizim millet yapamiyo uzulerek soyliyorum emin ol viyanada yasan biriyim burdaki turkler le almanlar arasindaki gozuken farklar bunlar
süperrr ya tam yatacakken bu video süper oldu levent abi gene dehşet abi allah askina bi partiden millet vekili adayi falan olsana konuşma seklin benim cok hoşuma gidiyo kiisilik olarakta cok beyeniryorum bilgili insansin her sekilde beli bizi bu sene bol bol seni izleriiz murat abide ayrica güzel ailemden biri oldunuz gurbete yasan biri olarak severek izliyorum
ya valla bi türk olarak utaniyorum ben avrupada yasiyorum ama bakildiginda türkiyeyi sömüren ve bunlara izin veren devlet adamlarina ben kiziyorum bu kadarda olmaz adamlar bagira bagira hirsizlik yapiyolar sahte bal sahte tlf sahte tablet deyisik deyisik krediler akliniza ne gelebiliyosa hersey mevcut bakildiginda basbakanimiz herseye müdahil yani her konu hakkında yoruma varya bunlari görmüyomu ayip ama ya avusturyanin nüfusu 8.9 arasi toplam yasayanlarla 15 milyon civari bu ülkede cin mali yok bir firma bisey satmak için alyapisinin ve teknik yeterlilik olmadan hic birsey satamaz bu ülkede kredi karti herkes yoktur inan bana 15 milyon nüfusta kredi karti sayisi 1,.5 milyon sirketletin kredileri vardir santader unicredi gibi bunlar magzalarda taksitlendime yaparlar senet falan bisey yani ben 5 gün önce samsung tab 3 .10.1 aldim wifi 3g dahil normal fiyati 275 Euro ben taksitle bunu 3 yilik bi kapanya vardi ayda 8.euro 50 sente asa yokari bi sigara parasina tablet aldim ve sadece 300 euryo geldi bana yaziktir günahtar benim ülkem hirszlarin dolandiricilarin ülkesi deyil nalet okuyorum bunlara göz yumanlara bunlara izin verenlere sevgiler leven murat abiye saygilar
Kardesim senin yaptin is ne mesleyin ne ben note3 insatte nasil kilifsiz kulaniyim nasil folyesiz ekrani koruyum herkesin is farkli gucu farkli bi memur olsaydim dediyinde hakliydin ama benim gibi agir iste calisanlar mecbur
valla inceleme güzel levent abiyi görmek güzel murat abi ayrica sevgimiz var ama tlf pek hoşuma gitmedim saf android halk için bu islerle ugasmayan insanlar için pek cazip deyil ben sahsim adima almam note 3 varken söz etmem bile levent abi göbek aldi basini gidiyo ne olcak u gidiş birazda zayiflama agleti incelleyin yoksa levent abinin sonu kotu
Valla guzel olmus murat abinin keyfi yerinde emre kardesimiz gayet basarili biz artik öyle bi aile oldukki üründen ziyade kisileri deyerlendiriyoruz ben viyanda yasan biri olarak hergun siteye bakmadan duramiyorum seviyorum sicak ve durus geliyo bana yapmacikdeyil dogal dahada basarili.olcaklar insalah ben her zaman arkalarinda yanlarinda olcam yanliz hala 2013 en iyi tlf secmediniz bence teknoseyir olarak bi yilbasi icin 2013 en tlf secerseniz hem.muhabet hem bilgi adina guzel.olcak
Ya arkadaslar 500 tl verene kadar taksitle s3 1000 tl alina bilir yada ikinci el s3 alin gitsin birakin adi sanani beli olmayan tlflari almayi devir teknoloji devri gunceleme gelmez gelse biseye yaramaz biraz kendini zorlayim bence baska tlf alabilirsiniz ayrica leven abi sacin baya dokulmus onler yavas yavas gidiyo seni yesil sabun kulanmaya davet ediyorum
levent abi varya harika bi insansin ya teknoloji okadar sevdiyin bilmiyodum sanki cocunu kucaklar gibbi kucakladin sevgiler
Slm arkdaslar ben avusturya viyanadan emrah avrupa fiyatlarini bilmek.isteyenlere biraz fiyat hakkinada bilgi veriyim iphone 5 300 euro dan basliyo note 3 450 500 euroya bulmak mumkun sony xperia z 250 300 arasi sony xpreia z1 300 400 euro samsung s4 250 350 s3 150 250 arasi satiliyo iphone 5 c 400 550 iphone 5 s 550 650 arasi bulmak mumkun
Valla murat abi baya cosmusun abi bak ne guzel bilgilendirdin bizi abi inceleme yaparken bu konustuklarini dile getirseydin bu sekilde yorum yazmazdik biz eksik biliyoruz bazi seyleri tam.ne oldunu iyisini ve kotusunu tam anlamiyla secemiyoruzki bu siteden sizin gibi abilerimizden izleyip bilgi aliyoruz syglar abi.ama note 3 incelemesi gercekten zayif oldu bide sen bak konturol et abi hak vereceksin bi cok.kiside bi yuzden sizi yazdi zaten syglr
ya nasil kamara kalitesi adamlar flas koymamis aksam foturaf cekmiycekmi insanlar bunu yapan samsung olsaydi tefe kor calardiniz acaba note 3 tasimakta zorluk ceken bunu nasil rahatlikla cebinde tasiya bilirsin yapmayin sony bu kadar kayirmayin hak geciriyorsunuz
ya yapmayin kardeşim ben note3 kulaniyorum cebimde kulana biliyorum tasina bilirliyi var bi erkek olarak usb 3 var kalem özeliyi var 13 kamarasi var 3 ram var 2.4 hizi var avrupada aldim için bende note 3 varkene htc söz düşmez syglar ben murat abiden editörleri toplayım hangi tlf alirisniz ve nedenleriyle konuşurlarsa bizi bilgilendirirler ama en son cikan cihazlar oolsun lütfen
murat abi ben viyandan emrah sana bi sorum olcak bana yardimci ola bilirmisin ben burdaki hatlardan kendime tlf alcam kisaca geiciyim t. mobil.at hatindan sinrsiz dakka sinirz sms sinirsiz internet note 3 almak için 100 Euro veriyosun ayda 28 Euro ödüyosun ayni sekilde iphone 5c 100 Euro samsung s4 50 Euro ve drei.at diye bi hat var ordada ayda 20 Euro samsung s3 bedava bana bu seçeneklerden en iyisini seçe bilirmisin
Son bir saat içinde 191 ziyaretçi, 97 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
Slm ben avusturyadan emrah ben note3 tlf aldim t.mobil .at ayda 27 euro sinirsiz dk sinirsiz internet sinirsiz msj ülkeme yazik insanlarina yazik bu paralar kime gidyo kim kazaniyo yazik nediyim