10 gün önce note 8 aldim samsung bayiden. Ve cihazın ses açıp kapatma tusunda sıkıntı olduğu için değişim isteğiyle teknik servise gönderdik ve temassizlik olduğunu ve guncellemeyle sorunun giderildiğini söyleyip cihazı geri göndermişler. Ben kesinlikle cihazı kabul etmiyorum ve değişim istiyorum ne yapabilirim arkadaslar
10 gün önce note 8 aldim samsung bayiden. Ve cihazın ses açıp kapatma tusunda sıkıntı olduğu için değişim isteğiyle teknik servise gönderdik ve temassizlik olduğunu ve guncellemeyle sorunun giderildiğini söyleyip cihazı geri göndermişler. Ben kesinlikle cihazı kabul etmiyorum ve değişim istiyorum ne yapabilirim arkadaslar