Sa 10ekimda İstanbul bilişim yenik servise LG g3 cihazımı verdim 5kasımda tamir oldu diye mesaj geldi. Telefonu istemediğimi para iadesi istediğimi talep ettim. 23 iş günü oluyordu.firmayla konıstım para iadesini vermeyeceklerini söylediler 10kasımda thh basvurdum bugün 20ocak daha ses çıkmadı..
Yukarıdaki yorumlardan okuduguma gore teknik servise gittiginden itibaren yazıyo teknik servise gidip gitmediğini veya nezamn gittiğini nerden ogreneniliim
Sa 10ekimda İstanbul bilişim yenik servise LG g3 cihazımı verdim 5kasımda tamir oldu diye mesaj geldi. Telefonu istemediğimi para iadesi istediğimi talep ettim. 23 iş günü oluyordu.firmayla konıstım para iadesini vermeyeceklerini söylediler 10kasımda thh basvurdum bugün 20ocak daha ses çıkmadı..
Yukarıdaki yorumlardan okuduguma gore teknik servise gittiginden itibaren yazıyo teknik servise gidip gitmediğini veya nezamn gittiğini nerden ogreneniliim