Merhaba, ben avusturyada erasmus öğrencisiyim aslında oturma iznim yok 6 aydan az kalacağım için. Iphone 6 almak istiyorum ve almanyadan alacağım ve çıkışımıda almanyadan yapacağım şubat başında. Sizce tax-free den yararlanabilir miyim? Ve bir sorum daha telefonu burda kullanabilir miyim? yoksa kullanılmamış paketli mi olması gerekiyor? Apple store münih e sorduğumda kullanabilirsiniz dedi fakat emin olamadım.
Merhaba, ben avusturyada erasmus öğrencisiyim aslında oturma iznim yok 6 aydan az kalacağım için. Iphone 6 almak istiyorum ve almanyadan alacağım ve çıkışımıda almanyadan yapacağım şubat başında. Sizce tax-free den yararlanabilir miyim? Ve bir sorum daha telefonu burda kullanabilir miyim? yoksa kullanılmamış paketli mi olması gerekiyor? Apple store münih e sorduğumda kullanabilirsiniz dedi fakat emin olamadım.