Senelerdir zevkle izlediğim/dinlediğim bana teknoloji konularında arkadaş olan bu medya için tabi ki paralı üyelik düşünürüm. Ama rakam ne olacak?
Senelerdir zevkle izlediğim/dinlediğim bana teknoloji konularında arkadaş olan bu medya için tabi ki paralı üyelik düşünürüm. Ama rakam ne olacak?
920 almayı düşünen birisi olarak merak ettim sorun nerede acaba? Konuşurken mi kitleniyor yoksa oyun oynerken, internete bağlanırken mi?
Üzüldüm açıkçası. Fakat hakkınızı arayabileceğiniz kurum ve kuruluşlar mevcut. Eğer size destek vermiyorlarsa yasal süreyi bekleyip hemen başvurun.
Yaklaşık 3 ayda 3 kere silip yeniden kurdum Win 8'i. Sonuncusu lisanslı. Yaklaşık 1 aydır sürekli kullanıyorum. (Son 1 haftadır freeware start menüsü ile) 7'den farklı olarak neredeyse tüm donanımımı sorunsuz tanıdı.G-13 oyuncu klavyem dahil. Şimdiye kadar gördüğüm tek sorun usb üzerinden bağlı telefonumu ve web kameramı ortalama saatte bir yeni donanım bulundu diye yeniden bulması.
🙂 Murat Bey, bu böyle olmayacak en iyisi siz tanıtın windows 8'i 🙂
Not: Merak ettiğim bir diğer konu ise "Köpek". Ne yaptınız? Vurdunuz mu onu? 🙂
İOS 6 ile gelen podcast'leri keşfetmemle birlikte benim için hastalık oldunuz. Yapmış olduğunuz tüm bölümler ve yapacağınız kaliteli yayınlar için teşekkür ederim. Bir an önce ulusal bir TV kanalında sizi görmeyi bekliyorum.
Ve sorum; Yaklaşık 3 senedir iphone kullanıyorum fakat bu aralar gözüm 920 de. Program zenginliği dışında kullanım olarak 920 ye bayıldım. Sorunum iphone'daki tüm rehber detayımın ve sms lerimin (viber,whats up, tango.... mesajlaşmalarımın) kayıpsız aktarılmasında. Bu mümkün mü?
Son bir saat içinde 123 ziyaretçi, 40 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
Devletimiz enflasyon artışına sebep diye soğan stokçuları yerine adresi belli Türk Telekom peşinde koşsa iddia ediyorum işe yarar.