dutluk @dutluk 20 Aralık 2020 - 22:48 🤣 https://twitter.com/zaytung/status/1340745050087682050?s=20 BeğenFavori PaylaşYorum yap Paylaş 29 arandur @arandur Çin aşısında çip bile yok abi, güncelleme falan hayatta alamayız. Bu konuda da en geri kalan ülke olacağız 😀 20 Aralık 2020 - 23:19 Yanıtla Beğen 2 Mr.Tekin @tekin224 Yakın zamanda gelecekse güncel versiyonu kuralım. Sonradan güncelleme yapınca temiz kurulum olmuyor, kasma yapıyor. 20 Aralık 2020 - 23:26 Yanıtla Beğen Sevcan Alkan @mrmetalhead Ben Windows Update'i devre disi birakmistim, acayim onu da guncelleme gelsin. 20 Aralık 2020 - 23:34 Yanıtla Beğen İptal
Çin aşısında çip bile yok abi, güncelleme falan hayatta alamayız. Bu konuda da en geri kalan ülke olacağız 😀
Yakın zamanda gelecekse güncel versiyonu kuralım. Sonradan güncelleme yapınca temiz kurulum olmuyor, kasma yapıyor.
Ben Windows Update'i devre disi birakmistim, acayim onu da guncelleme gelsin.