MTV'yi anladık düşürecekler. Çok iyi de olur ama bu ötv ne olacak. 2000 üstü araçlarda MTV düşecek diyelim (emisyonu uygun olanlar için), %130'Luk ÖTV hala devam edecek mi?
MTV'yi anladık düşürecekler. Çok iyi de olur ama bu ötv ne olacak. 2000 üstü araçlarda MTV düşecek diyelim (emisyonu uygun olanlar için), %130'Luk ÖTV hala devam edecek mi?
Son bir saat içinde 236 ziyaretçi, 76 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
Çok başarılı devamını bekleriz. Emre abi de olsaydı daha iyi olurdu. Yeni mazda 3 Türkiye'ye geldiğinde böyle bir inceleme görmek isterim. Gerçekten başarılı.