ses yok ?
ben bu oyunu commodore plus4 de oynamak için tv boş kalsın diye 1 hafta beklerdim...

gökyüzü fotoğrafında komşu galaksimiz andromeda çıkmış...bu bile bana yeter :))

bende indirdikten sonra arabada dinliyorum.. bütün arşiv arabada var..:)
Çok komikti kimbilir kaç kere daha izleyecegim. O oyun hangisi hakikatten.
bende defalarca oynadım ezbere bilirim .. hatta son günlerde emulatorle haritasını çıkarıyordum ekranları birbirine ekleyerek.....
yorumlarda her zaman olumlu şeyler söylememeniz, samimi olmanız kulaklığı gerçekten evde almış kutusunu açmış gibi olmamı sağlıyor. Devamını bekliyorum..
Son bir saat içinde 79 ziyaretçi, 15 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
slm bu bisikletten almayı düşünüyorum son düşüncelerin nedir
önerirmisin ?