1 ay sonra Asus zenfone 5 alacağım kullanan arkadaşlar yorumlarını yazabilirlermi
Ömer Özkaya
Kayıt tarihi: 06.09.2014
As Elektronik' te Genel Müdür--
Elektrik/Elektronik Doktoru--
Teknoloji Bilirkişisi--
Özgeçen Tarım Şirket Müdürü--
Yabancı Dil Uzmanı
@androyigit Sen memnun musun kamera falan
Hacı telefonu alan abim fakat kamerası gayet iyi bende telefonumu yenileyeceğim eğer wp almayıpta android alacak olsaydım zenfone5 alırdım yüksek ihtimal.Kamerasında bir dolu ıncık cıncık var gayet hoş şeyler var mesela arka plan'ı blur lu bi foto almak istiyorsunuz:Odaklıyosun iki fotoğraf çekiyo ilkinde odaklanıyo ikincide bütün resme blur u basıyo sonra birleştiriyo gayet hoş bişeyler çıkıyor yani bence başarılı bir telefon.
ben zenfone 5 aldım. dokunmatik ve parlaklık konusunda söylenenlere katılmıyorum. normalde iPhone kullanıcısıydım. ilk kez android kullanıyorum ama dokunmatikle ilgili hiç bir sorun yaşamadım. pil konusuna gelince. şuan telefonu hiç rahat bırakmadığımdan gerçek bir süre veremem ama normal kullanımda 1.5 günü bulduğunu söyleyenler var
Kamera konusuna sen ne diyorsun
@asilbalaban Hocam telefoın cebe sığıyormu birde şu pil meselesine açıklık getirirsen ?
bende alıcamda teknosa'ya gittim sordum elinde kalmadıklarını söylediler bana firmadan yeni parti bekleniyormuş dediler ...
küçük cepli bir pantolonum var onda çok küçük bir kısmı dışarıda kalıyor ama normal pantolonlara sığyor pil ömrü de 1.5 gün rahat çıkyor. memnun kaldığım için bir tane de kız arkadaşıma aldım. ona alırken teknosa da kalmamıştı kliksa dan aldık