Turkcell in yıllar sonra adım attığı en akıllıca hamle denebilir T50 için.Ne az ne çok tam bir telefon olmuş gerçekten.Ayrıca bir tasarımcıyla calışmanın da yararını görmüş gibiler.Donanım ne kadar insanları cezbetsede tasarımın da ayrı bir yeri var tabiki bu açıdan tebrik ediyorum Turkcell i.Herkes ''abi tasarım Xperia Z serisinden ya!' falan dese de şu günlerde kim kimden esinlenmiyor ki?
kardeşim gerçekten yorgun olmasam senin yazdığın yazıyı destekler bi yazı daha yazıcağım ama yok işte enerji 😀 eline yüreğine sağlık