Hayır eski Tablo da 8Mbit 5 e düşüyordu. Yoksa saçmalık zaten ülkenin nerdeyse yarısı 8Mbit kullanıyor 3 e düşmesi saçmalık bari 5 den 4 e düşürselermiş
Hayır eski Tablo da 8Mbit 5 e düşüyordu. Yoksa saçmalık zaten ülkenin nerdeyse yarısı 8Mbit kullanıyor 3 e düşmesi saçmalık bari 5 den 4 e düşürselermiş
Son bir saat içinde 111 ziyaretçi, 27 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
@frt alt sınır da "8Mbit ve üzeri" yazıcaklarmış bence "ve" koymayı unutmuşlar
Yoksa 8Mbit kullananlara akk düzenlemesi yok ki ne anlamı var