@rasko yanlış anlamışım kusura bakmayın.
@alptekinck telefon gücü kestiğinde batarya voltajını ölçmüştüm 3.8 civarlarındaydı.
@demirtasemire bu arada 18650 lityum pillerle de denedim olmadı. Yeni nesil telefonlarda denemek isterseniz diye diyorum genelinin nominal voltajı 3.87 civarı oluyo standart lityum piller 3.7 olduğu için bir anda kapanma gibi bir sorun oluyor. Aklınızda olsun belki denersiniz 🙂
@achfighter çok ta kolay olmadı aslında 🙂 Batarya ölünce haliyle yeni batarya almak gerekti bende elimdeki bozuk tabletin bataryasını taktım kendisi 7000 mAh bir kapasiteye sahip. Sanırım piyasadaki tek 7 Ah bataryalı telefona sahiptim. Ama pek ergonomik olmadığını düşündüm içine s3 mini bataryası taktım o da uymadı ( voltajı ) elimde içine sığacak batarya olmadığı için de mecburi olarak yeni batarya aldım hala kullanıyorum. Tavsiye ederim güzel telefon bu arada. Tek sorun bazı uygulamalar için sürüm eski kalıyo. Bir deintel işlemci yüzünden çok ısınıyor ve çok güç tüketiyor.

Son bir saat içinde 88 ziyaretçi, 22 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
Veterinere götürdük yazıyı güncellememişim, hekim çok geç olduğunu söyledi barınağa yönlendirdiler...