Bende sizlere katılıyorum. Sanırım Can bey biraz Japon otomobillerine düşkün. O yüzden pek nesnel bir yorumda bulunmamış kendi fikrime görede. Aksi halde Avensis ile Bmw 3 serisini aynı sınıfa koyması yada sınıftaki alman hegamonyasına son vericek şekilde bir söylemi açıklamak bence mümkün değil.
Bende sizlere katılıyorum. Sanırım Can bey biraz Japon otomobillerine düşkün. O yüzden pek nesnel bir yorumda bulunmamış kendi fikrime görede. Aksi halde Avensis ile Bmw 3 serisini aynı sınıfa koyması yada sınıftaki alman hegamonyasına son vericek şekilde bir söylemi açıklamak bence mümkün değil.