Eksik yazmışım takımların orjinal teknik direktörlerini modelleyerek,tepkileriyle.
Eksik yazmışım takımların orjinal teknik direktörlerini modelleyerek,tepkileriyle.
Adam elinden geleni yapmış işte daha ne istiyorsun.Biraz emeğe saygı gösterin.
Fuardan görüntü olsaydı iyi olurdu.Ama yinede bilgilendirme için teşekkürler.
Telefon güzelde şimdi markaya alışık değiliz ya alsammı almasammı tedirgin oluyor insan.Hatta markası için aynı fiyata daha düşük özellikli ama markası tanıdık olanı alası geliyor insanın.Reklamların gücü 🙂
Ama bizi telefon kısmı ilgilendiriyor 😛 biz nokianın funboy u değiliz .Öyle bi yazmışınki sanki markası için alıyoruz ,bunları alın der gibi.
Tüm gündemleriniz gibi bu gündemi de dinlemek çok zevkliydi.Zaman nasıl geçti anlayamadım.
Yeni bilgiler öğrenmemi sağlayan eğlenceli,kaliteli bir site.Teşekkürler TeknoSeyir.Nice senelere...
Son bir saat içinde 134 ziyaretçi, 17 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
SONY Kullan hem hesaplı hemde sorunsuz uyumlu