Snapdragon mu exynos mu
Doğru, fonksiyonel anlamda bakarsak bip'te GPS var bir kere en başta. Mesajları falan okutabiliyor. Titreşim var. Pusula var. Barometre var. Fiyatına göre bunlar inanılmaz özellikler. Sistemin bugi gibi bir saat. 300-350 liraya bu fonsiyonaliteyi veren başka bir cihaz gelmedi, ama kasası ekranı vs. bildiğin oyuncak.
Mi fit'ten ayrıldı uygulaması. Zepp olmadan önce daha benzerdi diye hatırlıyorum. Zepp de gereksiz derecede büyük boyutlu ve telefonu ele geçiren bir uygulama.
Aynı sebepten Logitech teknik desteğe yazdım, birkaç yöntem önerdiler ise yaramayınca sorgusuz sualsiz aynı ürünün yenisini gönderdiler. Logitech gözümde efsanedir o açıdan.
52 serisi çıktığı için bu ürünler seri sonu. Piyasada yok. A52 vs. ile kıyaslamak lazım.
Şahsen bant almam kullanmam. Oyuncak gibi duruyor. Benim için saatin aksesuar yönü işlevi kadar önemli.
Yazılıyor çiziliyor inceleniyor ama bu cihazların işlevselliğinde yıllardır gerçek bir ilerleme görebilmiş değilim. Biraz evirip çevirip tasarımını değiştirip oyuncak özellikler ekleyip ittiriyorlar. Tasarım noktasında baya iyileştiler ama bu olumlu.
Telefona 9 bin TL veriyorsun 64gb hafızası var.. ülkenin hard mode'una hazırlıksız yakalandık.
1000-1500 TL gibi bir fiyat bekliyordum duyunca şok oldum açıkçası. Ha gentle monster gözlük markası olarak premiumdur kendi gözlükleri de pahalıdır onu bilemem.
TCL plex aldık bir sene oldu bir tane guncelleme almadı, aksesuar almak kılıf almak mumkun değil aliexpresste bile kılıfı yok.
İlla Samsung istiyorum diyen anneme exynos işlemciye mesafeli olduğumdan ve bataryanın telefonu çok kalınlaştırmasini istemedigimden A71 alayım diyorum, sizce iyi bir seçenek midir?
İki ay önce falan burdan almıştım, kullanılan uçlar hep köreldi yamuldu. Uzun süreli kullanım için daha profesyonel birşey tavsiye ederim.
Bunu kimsenin pek salladığı yok, çoğu son kullanıcının haberi bile yok. Malesef.
Son bir saat içinde 134 ziyaretçi, 9 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
Bu ürünün katlama özelliği neye derman oluyor basit bir örnek verebilecek olan var mı?