#Benimİstatistiklerim
Kesinlikle çok pahalı ve abonelik üzerinden para kazanmak için özellikleri fazlaca kırpılmış. Artı sayacaksak garantisi, Türkçe dil desteği ve yazılımını söyleyebiliriz ancak.- belki biraz da güvenlik -
Arkadaşlar bahsetmiş alternatiflerden, ben iş yeri ve ev için xiaomi yi home kullanıyorum birkaç aydır. teknik özellik olarak muhtemelen bu alete denktir diye düşünüyorum. 720p çekim(1080p olanlar da var), hareket algılama sistemleri ve dahili hoparlörle sesli iletişimi var. İncelemedeki cihazla arasındaki farklar ise; micro sd card desteği(max 32gb o da 3 günlük kayıt imkanı veriyor), buluttan son 24 saatlik kayda erişme imkanı ve ayrıca eriştiğiniz görüntülerden video ve fotoğraflar çekip paylaşabiliyorsunuz. Yine hareket sensörünü açarsanız sadece hareket anında görüntü almaya başlıyor. İncelemede fazla göremedim ya da dikkat edemedim ama Levent abi sadece altındaki duvar aparatının takılıp çıkartıldığından bahsetti. Yi Home modelinde ortadaki merceği 1-2 cm kalınlıktaki çerçevesine kadar söküp iyice ufaltabiliyorsunuz.
eksisi de mobil cihazlar dışında kullanmak için sunulan bir yazılım yok. 3. parti programları ben beceremedim onun yerine bluestacks gibi android emülatörlerini kullanıyorum. sonuçtan gayet de memnunum. fiyatı 50 dolar seviyelerinde. bugünün kuru ve vergiyi kattık mı taş çatlasa 250 yi buluyor. bu cihazın fiyatının yarısından bahsediyoruz. kişisel fikrim eviocam gerçekten çok pahalı. bir de üstüne aylık paketlere harcanacak paralar cabası.
not: çin versiyonları çok daha ucuzdu ama yazılım konusunda özellikle kurulumda baya sıkıntı çıkarttığı için bu 50 dolarlık evrensel modelleri tercih ettim.
Ayrıca pc ve ps4 oyuncuları cross platform olarak beraber oynayabiliyorlar oyunu.
http://www.gamespot.com/articles/ps4-pc-players-can-play-online-together-in-rocket-/1100-6427826/
Merhabalar, youtube veya flashla dizi ve film oynatan sitelerde deneme şansınız oldu mu ? koşu bandına stand yapıp böyle ucuz yollu bir tablet arıyorum. internet üzerinden hem tv hem de dizi izlerim koşarken. hd beklentim yok açıkça 360 ve 480p yi oynatsa yeter.
birkaç gün önce oyunun pc versiyonuna 150 mb lık bir güncelleme geldi. Macid'in değindiği latency göstergesi ultimate team moduna eklendi. Diğer oyun modlarına bakamadım henüz.
Abonelik sisteminin bu ülke içerisinde kurtarıcı olacağına inanmasam da geçeceğiniz yeni sistemin ilk üyelerinden biri olacağım kesin. Aklınıza makul gelen her şeyi çekinmeden deneyin, olduğumuz ve olabildiğimiz kadar destek oluruz kemik kitle ve takipçileriniz olarak.
Son 3 yılda sahip olduğum belki en güzel ama kesinlikle en faydalı alışkanlığım bu yayın. kendi adıma söylemem gerekirse, bir gün bile fazladan yaşatabilirsem bu oluşumu yanıma kardır 🙂
youtube'un telif düzenlemeleri yüzünden istediğiniz her şarkıyı videonuza ekleyemiyorsunuz maalesef.
şarkı gerçekten çok güzel, merak edenler ve dinlemek isteyenler için adı;
Suchtmaschine - Kumasi
Tam da ''bu gece LP yok Levent Tektaş gelmeden sığınaklara kaçalım'' demeyi düşünürken bu ılımı tavırla karşılaşmak büyük bir sürpriz oldu 🙂
Emre abi ile twitterda bir muhabbetimiz olmuştu. Oradan yadigar 🙂
Eyvallah abiler, benden de size selamlar ve saygılar 🙂
imza: tortor dolaşan clio kullanıcısı 🙂
son yorumum olmaması dileğiyle... büyük bir zevkle izlemeye başlıyorum hemen 🙂
Son bir saat içinde 110 ziyaretçi, 15 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
Teknoseyirin ilk yıllarında yıl sonlarında o yılın genel değerlendirme videoları yapılırdı belli başlıklar altında. Sonra vazgeçildi. Bana onları hatırlattı çok güzel olmuş.