@umtk mi note 10 yerine, lite alabilirsiniz yorumunuz pek doğru olmadı bence 👎dxomark.com da (gerçi siz de belirtiyorsunuz güvenmeyen de var diye ama bence önemli bir kriter) aldığı 121 puan kamerasının çok iddialı olduğunu ve fiyat farkının sebebini gösteriyor bence 👍(kendisinden çok daha pahalı s20 lere yakın puan almış) Bu arada sohbetiniz, bilgileriniz 10 numara 💪 Başarılarınızın devamını diliyorum 👐
Özellikler müthiş özellikle ekran!!! Hiç sanmam 2000tl civarlarına keşke...