Arkadas yapti 🙂 hakim degilim. Grafik calismasi aslinda. Normalde whatsapptan yazisiyoruz standart.
Arkadas yapti 🙂 hakim degilim. Grafik calismasi aslinda. Normalde whatsapptan yazisiyoruz standart.
Bugun macross geldi ilk aklima ama türkiyede bunun namı baska yürümüştü diye baya düşündüm. Sonra hatirladim tabi robotechi.
Ben voltron dedim arkadas transformers yeter afiste, robotsuzlardan da koyalim dedi 😂
TV boyutu ne kadar büyükse scanline okadar iyi görülür, tüp yaşı ve shadow mask tipi de scanline keskinliğine etki eder. Eğer konsollarından test suite kullanmak istersen şu sayfayı bir incele: https://artemiourbina.itch.io/240p-test-suite
@cicikus ordan da attım ama buraya da koyayım : https://youtu.be/sZ5bJMmBPuk
Selamlar arkadaşlar, bu sefer de Serkan ve Durul arkadaşlarımın birer saat arayla belli olan mesleki durumları nedeniyle yayınımızı bir kez daha ertelemek durumunda kaldık. Bizde sizlerle muhabbet etmeyi çok istiyoruz ama bazen de olmuyor! İlginiz ve anlayışınız için teşekkürler. Görüşmek üzere.
Selamlar arkadaşlar, bu sefer de Serkan ve Durul arkadaşlarımın birer saat arayla belli olan mesleki durumları nedeniyle yayınımızı bir kez daha ertelemek durumunda kaldık. Bizde sizlerle muhabbet etmeyi çok istiyoruz ama bazen de olmuyor! İlginiz ve anlayışınız için teşekkürler. Görüşmek üzere.
Selamlar arkadaşlar, bu sefer de Serkan ve Durul arkadaşlarımın birer saat arayla belli olan mesleki durumları nedeniyle yayınımızı bir kez daha ertelemek durumunda kaldık. Bizde sizlerle muhabbet etmeyi çok istiyoruz ama bazen de olmuyor! İlginiz ve anlayışınız için teşekkürler. Görüşmek üzere.
Diger yayinları mumkun oldugunca persembe yapmaya devam edecegiz. Bunu ilki basarisiz olunca olabildigince erken yapmak istedik.
@nostromo Bu da çakmanın çakması 😀 Bende bunun en eski modeli olan vardı. Terminatör 2. Terminatörler de kendi içinde çok fazla kalite kademesine sahip. Bazıları legenden bozma plastiğe sahipken bazıları da taş gibi. Ben nes sahibi değilken NES kollarını bu cihaza dönüştürecek kendi yaptığım bir aparatla kullanıyordum. Benim şu anki NES'im ise oldukça modifiyeli. Herhangi bir sıkıntısı kalmadı. https://www.youtube.com/watch?v=IXAXgte_svI
@alptekinck 🙂 gamepad yardımcı olabilir klavye ile denediysen. birde kas hafızası oturtmak gerekiyor yeniden.
çakmasında suçluların ikisi de bulunmuyor 🙂 Aynı rengi ve sinyal kalitesini verebilse çakmalar NESle uğraşmak yersiz olurdu gerçekten de. hele orjinal kolları tanıyan bir modelse.
İçeriklerim hala devam ediyor. Son bölümleri gösteren bir resim ekleyeyim. Podcastlerimizse arkadaşlarımın müsaitlik durumlarının eş zamanlı gitmemesinden dolayı aksıyor. Önceleri benim evimde buluşup kayıt alıyorduk ve yayınlıyorduk. İş sonraları, covidle beraber online iletişime ve canlı yayına geçince başlarda bizim için de pratik oldu. 10 bölüm yayın yaptık. Sonraları arkadaşlarımın iş güç durumları, sağlık sorunları derken bi kaç kez yayınlar iptal oldu. Sonra da söz verip gerçekleştiremeyen biri gibi görünmemek adına yayınlara ara verdiğimizi duyurduk. işler güçler oturunca sanırım devamı gelecektir. Sonuçta severek yaptığımız bir iş.
Teknoseyiri çok eskiden beridir youtubeda takip ediyordum, Levent Beyle de ayrıca iletişimimiz mevcut ama 6 yıldır çok az şeye vakit ayırabiliyorum eskiye nazaran, o sebepledir ki hakkını veremem, mesajları cevapsız bırakırım korkusuyla forum gibi inter aktif ortamlara çok kısıtlı girdim.
Odama hızlı üretim adına ufak bir köşeyi aydınlatmak amaçlı çözüm peşindeyim şu an. Ama 3 yıldır takibi bıraktıysanız onların üzerine de 3-5 video oldu 🙂

@gamsizm sağolasın. sen paylaşınca biraz daha kolay 🙂 insanlar afallamasın diye görünmeye uğraşıyorum. 7 senelik bir şeyi değiştiriyoruz. Emin olsak da işten maksat insanlar şaşırmasın.
retro odası, retro dünyası olmazdı da bana artk, Retro Şeyler olurdu. "Bazı" absurd bir pekiştireç. Normalde anlamı zayıflatır ama sonunda şey dediğimiz için bende tınlayışı ŞEY'in belirsizliğini güçlendirme şeklinde. Tabi ki düşüncem bu kadar kompleks değil ama yazarak anlatınca böyle çıkıyor.
Son bir saat içinde 143 ziyaretçi, 8 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
Vhs den bu yana!