RETRO SEVERLERE ÖZEL:
Elinizde orjinal NES'iniz var ama oyunu düzgünce görüntülemesine rağmen kendini resetliyor, kırmızı güç ışığı yanıp sönüyor. Derdi ne bu arkadaşın? Bu videoda bu konuya değinmeye çalıştım: https://youtu.be/-MLHyl9LWeE
Teknoseyir gündemi
#GTA6#İşeYararYayın#MacMiniM4#hayattaiyişeylerolmaz#TeknoYardım#projectfootbaldevlog#camlicatepesi#BirazMüzik#kuantumbilgisayar#sabancıSon bir saat içinde 131 ziyaretçi, 21 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
- © 2026 TeknoSeyir
- Hakkımızda
- İletişim
- Kullanım Koşulları
- Gizlilik Politikası
- Sosyal Ağ Kuralları
- RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
- Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından
sağlanmaktadır.

çakmasında bir şey olmuyor 😀
çakmasında suçluların ikisi de bulunmuyor 🙂 Aynı rengi ve sinyal kalitesini verebilse çakmalar NESle uğraşmak yersiz olurdu gerçekten de. hele orjinal kolları tanıyan bir modelse.
@cengiz-ermis geçenlerde emulatör ile birkaç oyuna baktım. yıllar olmuştu oynamayalı, 24" ekranda hiç sırıtmadılar şaştım kaldım. bir de çocukluğumdaki gibi oynayabilsem 🙂
@alptekinck 🙂 gamepad yardımcı olabilir klavye ile denediysen. birde kas hafızası oturtmak gerekiyor yeniden.
@cengiz-ermis gamepad ile oynadım da çok sabır gerektiriyor. fena alışmışım her şeye yardım eden oyunlara 😀
@nostromo Bu da çakmanın çakması 😀 Bende bunun en eski modeli olan vardı. Terminatör 2. Terminatörler de kendi içinde çok fazla kalite kademesine sahip. Bazıları legenden bozma plastiğe sahipken bazıları da taş gibi. Ben nes sahibi değilken NES kollarını bu cihaza dönüştürecek kendi yaptığım bir aparatla kullanıyordum. Benim şu anki NES'im ise oldukça modifiyeli. Herhangi bir sıkıntısı kalmadı. https://www.youtube.com/watch?v=IXAXgte_svI