Merhaba, gereksiz ve cevabı burada bulunan bir soru sorup sizleri meşgul etmemek için tüm yazılanları tek tek okudum. Fakat benim soracağım soruyla ilgili birşey bulamadım. O yüzden sıkıntımı dile getirip bana yardımcı olmanızı umuyorum. Mart 2017 tarihinde almış olduğum Alcatel marka telefonu 5. ayında aşırı ısınma ve şarjının hemen bitmesi sorunu yüzünden servise gönderdim. İki gün sonra telefonunuz yapıldı dediler, gittim aldım. Telefonda sadece yazılım güncellenmesi yapılmış. Elime alır almaz sorunun giderilmediğini ve telefonun hala ateş gibi sıcak olduğunu fark edip yarım saat içinde tekrar servise bırakmak zorunda kaldım. Yeni kayıt açtılar. 18. günde telefonu yapıp bana teslim ettiler. Bana verilen teslimat formunda "arızalı olan mekanik parça değiştirildi" yazıyordu fakat parçanın ne olduğu belli değil ( batarya mı, anakart mı?) Orada biraz inceledim, sorun görünmüyordu. Telefonun sıcaklığı gitmişti. Herşey normal görünüyordu.Fakat akşam kulaklığımı takıp müzik dinlemek istediğimde telefonun sesi dışarıya verdiğini fark ettim. Telefon kulaklığı okuyor, kulaklıktan sesi veriyor ancak dışarıya da ses veriyor durumda. Bu olay dün oldu ve bugün tekrar servise götüreceğim. Telefonumun ısınma sorunu dışında hiçbir sorunu yoktu ve kulaklık sistemi gayet düzgün çalışıyordu. Sorum şu; benden kaynaklanmayan ve tamamen servis hatası olan bu sorun nedeniyle bugün telefonu tekrar götürdüğümde doğal olarak tekrardan bir yeni kayıt açılacak. Bu nedenle iş günü sayımı baştan mı başlayacak? Yani ben yaklaşık en az bir 20 gün daha telefonsuz mu kalacağım? Bunun sorumlusu yapan servis ama mağdur olan benim. Böyle bir durumda yapmam gereken nedir?( Çok uzun yazdım, farkındayım, kusuta bakmayın ama derdimi tam olarak anlatırsam soruna daha net bir yanıt alırım diye düşündüm)
@killerloop07 Teşekkür etmekte biraz geç kaldım ama uzun süredir parola sıkıntısı yaşadığım için ancak girebildim siteye..