Ben mobilya aldım kırık çıktı aynı zamanda kurulum şeması çıkmadı bende aynı gün iade süreci başlattım. Toplamda hesapladım 30 küsür telefon görüşmesi için 3 saat 23 dk harcamışım. Bugün 22 gün oldu hala iade parasını yollamadılar. Sonradan fark ettim ki sağda solda yazılanlara Hepsiburada.com dan aldığın şeyi iade etmek hem eziyet hem de imkansız gibi bir şey. Bunu başarabilen azınlık insanları gördüğüme şaşırdım
Ben mobilya aldım kırık çıktı aynı zamanda kurulum şeması çıkmadı bende aynı gün iade süreci başlattım. Toplamda hesapladım 30 küsür telefon görüşmesi için 3 saat 23 dk harcamışım. Bugün 22 gün oldu hala iade parasını yollamadılar. Sonradan fark ettim ki sağda solda yazılanlara Hepsiburada.com dan aldığın şeyi iade etmek hem eziyet hem de imkansız gibi bir şey. Bunu başarabilen azınlık insanları gördüğüme şaşırdım