format atmama ragmen hala 31 gb olarak görüyo
normalde mavi renkli olmsı lazım deilmi dikkatimi çektide yoksa marka istediği mofiyemi etmiş
demek ki neymiş her boka biliyom demicekmişim 😀 eyvalla ama ben bunun o işe de yaradığını bilmiyordum.
ben bu programı biliyorum bu wifi ağı acıyor ama bana farklı 2 ağdan veri çekme yolu yazım windows da sadece default olarak secilen ilk sırdakı wifi ağadan verileri alıyor. o yuzden
la soktugum turk hava yolları deli etcek beni saat 20:10 daki ucagımı 22:10 a aldı simdide sabahın 3:30 da binersiniz diye anons yapıyo yerlerde suruyom 1 piriz için
o zaman levent abiye yaptıgım ayıp'a bi özür 😀 senin yazdığına bi teşekkür ederim 😀 @leventp @dirigeant ( o zaman sorun dergide 😀 )
abi java ile Javascript farklı şeyler sadece isim benzerliği var. her halde sorunun kaynağı dergi.
Son bir saat içinde 140 ziyaretçi, 22 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
aynen bi sorun var sanırsam umarım bi çözum bulmazlar 😀