Murat bey sorun bakalım vergi işinden vazgeçmişler mi ona göre vestel bakalm
Murat bey sorun bakalım vergi işinden vazgeçmişler mi ona göre vestel bakalm
Murat ve Barış beye teşekkür. Nası kullancaz; örnek bi render falan yapılırsa ilerde iyi olur.
Tamam bu elektirikli arabalar gerekli, tamam daha temiz daha az parayla daha çok gidiyosun falan filan... Peki binlerce lira verip aldığımız arabalar ne olacak, hurda mı ??? Bence hali hazırda trafikte olan arabalar için de lpg dönüşümü tarzı hibrit dönüşümü uygulanabilir. Zor, masraflı, ağır işçilik istiyen bir işlemler dizisi olsada imkansız değil. Araba üreticeileri bu yönde de alternatifler getirip pazarlamalılar... Yoksa naparım ben bu arabayı 🙂
Yakında çok iyi bilgisayarı olanlar, oyun için online olarak bilgisayarını kiralayabilecek galiba süper ek gelir bana mesala 🙂
Güzel bi genel inceleme olmuş 🙂 --Teknoseyir yaz tatiline çıkacak mı???
Süper uzun aradan sonra tozlu rafların muhteşem dönüşü. Elinizi, dilinize sağlık süper olmuş 🙂 Devamını dört gözle bekliyoruz.
Teknoseyir takipçilerinin kesinlikle ilgisi dışında olduğunu düşünüyorum. Emeğinize sağlık tabi ama son dönem incelemeleri malasef iç açıcı değil. Z97 li anakartları inceleyecektiniz halâ yok. Kimse söylememiş ben söyliyeyim. Eleştirel yaklaştım biraz kusura bakmayın 🙁
şöyleki z97 çipsetler genel bakış tarzı bi inceleme yapıldı ben anakart incelemelerini iple çekiyorum
oyunlar falan iyi de şu z97 leri ne zaman inceleyeceksiniz murat abi... dört gözle bekliyoruz 🙂
HAMDİ BEYİN SOYADI BENİ KORKUTUYOR!!! SOYADI DEĞİŞTİRME İMKANI VARMIDIR??? 🙂
HEPSİ BİR YANA BU TEKNOLOJİYE NASIL YETİŞCEZ... MAAŞLA FALAN OLCAK İŞ DEĞİL BU TEKNOLOJİ MARKETTE Mİ ÇALIŞSAK ACABA? TEKNOSEYİRDEN TEKNOLOJİYE NASIL YETİŞİLİR DİYE BİR BÖLÜM BEKLİYORUZ...POTCAST BİLE OLABİLİR!!!!
0,6 mb upload hızıyla nasıl kulancan ki internetten hadi bilemedin1 mb de Türkiyede zor netten bu cihazları kullanmak...
Can !!! niye bu kadar zayıfladın iyi bak kendine aman!!! Emre bey çok üstüne gitme lütfen.
Son bir saat içinde 63 ziyaretçi, 23 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
lg g3 alırm daha iyi o fiyata. fiyat avantajı yok