Benim telefonum lg g5 ghost screen oldu garantiye verdim degisim oldu 3 ay olmusth alali sijra yeni verilen cihazda da yine ayniisi oldu 2 kere daha yolladim parca degistirdiler simdide 4.kez yolladim parca beklendini soylediler bana 14.is gunu bana sifir cihaz verilcek diye mesaj atmislar bende hic bir sekilde gecmedinden dolayi paramin iadesini istedim ve 1 yili gecti garanti bana onay verildikten sonra iade talebinizi yaparsiniz dediler ama bunlar utaniklik yapiyor ben istemiyom diyorum benden habersiz telefon yolluyolar cok sıkıntılı gercekten size para iadesini yapmislar benim uzerime degil telefon o yuzden mahkemeye veremiyorum bos zamanimda olmuyo ne yapmam gerek
Benim telefonum lg g5 ghost screen oldu garantiye verdim degisim oldu 3 ay olmusth alali sijra yeni verilen cihazda da yine ayniisi oldu 2 kere daha yolladim parca degistirdiler simdide 4.kez yolladim parca beklendini soylediler bana 14.is gunu bana sifir cihaz verilcek diye mesaj atmislar bende hic bir sekilde gecmedinden dolayi paramin iadesini istedim ve 1 yili gecti garanti bana onay verildikten sonra iade talebinizi yaparsiniz dediler ama bunlar utaniklik yapiyor ben istemiyom diyorum benden habersiz telefon yolluyolar cok sıkıntılı gercekten size para iadesini yapmislar benim uzerime degil telefon o yuzden mahkemeye veremiyorum bos zamanimda olmuyo ne yapmam gerek