Ahmet bey merhabalar. Öncelikle sizlere geçmiş olsun diyorum sorununuz çözülmüş. Ben de aynı sorunu daha 15 gün önce aldığım iphonex model telefonumda yaşadım. Telefonum hiç düşmedi darbe almadı ancak sürekli aşırı ısınıyordu. Birden leke belirdi apple servisine verdiğimde kullanıcı hatası iç ekran çatlamış diyip 1200 tl istediler. Ben de denizlide dava açacağım. Mümkünse sizin kazandığınız davanın kararının fotoğrafını benimle paylaşabilir misiniz? Böylece benim de telefonumu kurtarmak için bir şansım olur. Şimdiden teşekkür ederim
Ahmet bey merhabalar. Öncelikle sizlere geçmiş olsun diyorum sorununuz çözülmüş. Ben de aynı sorunu daha 15 gün önce aldığım iphonex model telefonumda yaşadım. Telefonum hiç düşmedi darbe almadı ancak sürekli aşırı ısınıyordu. Birden leke belirdi apple servisine verdiğimde kullanıcı hatası iç ekran çatlamış diyip 1200 tl istediler. Ben de denizlide dava açacağım. Mümkünse sizin kazandığınız davanın kararının fotoğrafını benimle paylaşabilir misiniz? Böylece benim de telefonumu kurtarmak için bir şansım olur. Şimdiden teşekkür ederim