• Keşfet
  • Videolar
  • Bloglar
  • İncelemeler

Bünyamin Tetik
  • Kullanıcıyı engelle
  • Kullanıcıyı bildir

Kayıt tarihi: 22.03.2015
  • Bünyamin Tetik @bunyamintetik

    @ugury abi geçen biri hesaplamış Sims 4ün tüm elk paketlerini almak 3600 tl ediyormuş. Bunu da konuşur musunuz?
    https://twitter.com/kaziklimaria/status/1130889416107548672?s=09

    21 Mayıs 2019 - 20:50 Beğen 1
  • Bünyamin Tetik @bunyamintetik

    Programlara kuru kuru teknoloji ve bilim notları yazmak yerine en önemli ana başlıklar filan mı yazılsa acaba. Hem eski kayıtları daha kolay buluruz hem de daha çok izleyici alır
    Teknoloji ve Bilim Notları 2019/19-Ölüme Çare Mi Bulunuyor? gibi gibi @hkellecioglu

    15 Mayıs 2019 - 16:11 Beğen
  • Bünyamin Tetik @bunyamintetik

    Abi çok detaylı şık yaparız denmiş ama iki şık olmuş sadece 😀

    24 Ekim 2018 - 15:26 Beğen
  • Bünyamin Tetik @bunyamintetik

    Programı LP'ye nispet olsun diye mi yaptınız 😀

    09 Ekim 2018 - 16:43 Beğen
  • Bünyamin Tetik @bunyamintetik

    Tam balık yağı hapı içerken konunun açılması :S

    30 Mayıs 2018 - 23:50 Beğen
  • Bünyamin Tetik @bunyamintetik

    Çok teknik bir programdı ben biraz koptum 😀

    27 Nisan 2018 - 21:22 Beğen
  • Bünyamin Tetik @bunyamintetik

    @protego Onun dışında da çok harika özellikleri var ama bazen çökmesi ya da bazı şeylerin düzgün çalışmaması beni bitirdi.

    25 Nisan 2018 - 19:48 Beğen
  • Bünyamin Tetik @bunyamintetik

    @protego Opera'nın yandaki menüsünden mesajlaşma uygulamalarını kullanabilmek ve opera vpn başka hiç bir tarayıcıda olmayan süper bir yenilik. Vivaldi kullanmıştım ama betalığı beni soğuttu. Düzelmişse belki dönerim.

    25 Nisan 2018 - 19:44 Beğen
  • Bünyamin Tetik @bunyamintetik

    Kafeinsiz de aynı şikayeti ediyor ama kafeinsiz kanalının kalitesiz olduğunu düşünmüyorum.

    24 Nisan 2018 - 08:49 Beğen
  • Bünyamin Tetik @bunyamintetik

    @lewntek anlamadım

    23 Nisan 2018 - 23:44 Beğen
  • Bünyamin Tetik @bunyamintetik

    Yalnız üzücü bir gerçek var. Eğitimsiz kişilerin ektiği fidanların çoğu kurur. 🙁

    23 Nisan 2018 - 23:43 Beğen 1
  • Bünyamin Tetik @bunyamintetik

    Hem ülke döviz kazanır. Cari açık azalır 🙂

    23 Nisan 2018 - 23:38 Beğen
  • Bünyamin Tetik @bunyamintetik

    @ardazeytin kanalın yaş ortalaması nedeniyle çok sayıda baba da barındırdığını düşünüyorum 🙂

    23 Nisan 2018 - 23:21 Beğen
  • Bünyamin Tetik @bunyamintetik

    @ermanyurdakann bir arkadaş yazmış aşağıya apış arası koktu diye.. Aynen durum bu 😀 fakat bu kanal daha önce çok kısa sürede olsa kadın editör deneme cesareti gösterdiği için ben ümitliyim.

    23 Nisan 2018 - 23:20 Beğen
  • Bünyamin Tetik @bunyamintetik

    @housedakitopal teşekkürler.

    23 Nisan 2018 - 23:01 Beğen 1
  • Bünyamin Tetik @bunyamintetik

    @ermanyurdakann Erman Bey bunu ben de düşündüm ama bir kadın buraya kadın editör tavsiye etse bu sefer de kendin için kıyak istiyorsun denecek. Ben bir iyileşme talebinin iyileşmeden çıkar sağlamayacak biri tarafından dile getirilmesini daha sağlıklı buluyorum.

    23 Nisan 2018 - 23:01 Beğen
  • Bünyamin Tetik @bunyamintetik

    @housedakitopal Neyse canım gereksiz tartışmalarla yorulmayacağım. Dediğiniz gibi ben de kaliteli "insan" peşindeyim. Bir İngiliz Dili ya da Alman Dili hocası teknoloji konusunda kendini yetiştirebildiyse bir kadın da yapabilir. Aynı şekilde LP ya da Gamsız bunu kendi başına değil de ilgilerini ve meraklarını destekleyen çevreleri sayesinde yaptıysa Teknoseyir de bunu yapacak yeni bir arkadaşa destek olabilir. Sadece bu yeni kişinin bir kadın olması için biraz olsun çaba gösterilirse bunun herkes için daha iyi olacağını düşünüyorum ve sen "katılmıyorum ama umarım dediğiniz gibi faydalı olabilir" diyemiyorsun.

    23 Nisan 2018 - 22:58 Beğen
  • Bünyamin Tetik @bunyamintetik

    @ermanyurdakann Erman Bey sizinle bir sorunum yok. Zaten Hamdi Bey meselesini de @housedakitopal için yazdım. Sizinle mutabıkız 🙂

    23 Nisan 2018 - 22:48 Beğen
  • Bünyamin Tetik @bunyamintetik

    @housedakitopal Samimi soruyorum bu önerime yönelik tepkinizin sebebi nedir? Yani bu işe "beğeneceğimiz, kanala da katkı sağlayan biri olursa neden olmasın" demek yerine neden karşı çıkıyorsunuz? Sonuç olarak cinsiyete değil kaliteye bakıyorsanız en kötü "kaliteli olmak şartı ile olabilir" demeniz lazım değil mi?

    23 Nisan 2018 - 22:43 Beğen
  • Bünyamin Tetik @bunyamintetik

    @housedakitopal Bunu bir çok yorumda defalarca yazdım zaten. Teknoloji ya da mühendislik konusu zaten kendiliğinden cinsiyetçi. Bu konuda kadınların da ilgilenmesi hem teknoloji ile ilgilenen hem de genel toplumun yararına olacağını düşünüyorum.

    23 Nisan 2018 - 22:32 Beğen
  • Durum (8)
  • Yorum (132)
  • Takipçi (32)
  • Takip edilen (24)
  • Favori (1)

Teknoseyir gündemi

#WhatsApp#ttmobil#StarWars#OtoSeyir#OtomatikVites

Öne çıkan videolar

Opel Corsa 1.4 Otomatik incelemesi

49

GMKtec AD GP1 - Dizüstü Bilgisayarınıza Harici Ekran Kartı!

8

TCL 55Q7C Premium QD-MiniLED TV

13

Haftalık Gündem Değerlendirmesi #787

1

YouTube'ta telif haklarını ihlal etmeden nasıl yayın yapılır?

294
Tümünü gör

Öne çıkan bloglar

Mini İnceleme: Kiwi Buz Makinesi (Kim-4792)

17

Şekilli MSN Nickleri

18

Baştan Sona Tüm Marvel Filmleri

1

Sokaktan Sahiplenebileceğiniz Kedi Cinsleri ve Karakterleri

17

Vivo X200 FE Kullanıcı Değerlendirmesi

11
Tümünü gör

Öne çıkan incelemeler

T.C. Yeni Kimlik Kartı İncelemesi

116

Samsung SM-B310E

14

Millenicom Hız Testi - (Aklınızda Soru Kalmasın!!)

15

Need for Speed Most Wanted 2012

4

QMPlay2 masaüstü için açık kaynak IPTV player.

14
Tümünü gör

Son bir saat içinde 134 ziyaretçi, 9 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.

  • © 2026 TeknoSeyir
  • Hakkımızda
  • İletişim
  • Kullanım Koşulları
  • Gizlilik Politikası
  • Sosyal Ağ Kuralları
    RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
    Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından sağlanmaktadır.
Secured By miniOrange

Giriş yap

Aşağıdaki servisleri kullanarak hızlı giriş yapabilirsin
Şifremi unuttum