Yetkili apple servisi bulabilirsen daha hızlı çözersin. Apple'ı aradığında seni yönlendiriceklerdir. İlla aynı şehirde olmasına gerek yok kargoyla yollarsın.
Yetkili apple servisi bulabilirsen daha hızlı çözersin. Apple'ı aradığında seni yönlendiriceklerdir. İlla aynı şehirde olmasına gerek yok kargoyla yollarsın.
İstanbulda yaşıyorsan direk apple'a git hiç teknosa'yı karıştırma, bir çözüm yolu bulunur. Garantinin bitmemesi büyük avantaj.
Levent Pekcan'ın olmadığı gündemler izleniyorda, Hamdi abinin olmadığı gündemi pek insanın izleyesi gelmiyor.
Telden arayıp iptal ettirdikten sonra, abone merkezine imza atmanız gerekiyor.
13 inc kullanıyorum. Taşıması Her yerde açması arkadaşlara falan çizimleri göstermek daha kolay Harici ekran bağlayıp çalışmayı düşünüyorum. ama bu ekranla bile idare ediyor.
Hem internet kazık, yavaş. Bir de Böyle güvensizlik, Bilgisiz kişilerin keyfi uygulamalırına denek olucaz. Geçmiş olsun.
büyük ihtimal tanır yaparsın ama biraz pahalı cihaz bimekste buldum. beklemek lazım gibi
Son bir saat içinde 96 ziyaretçi, 90 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
Yemek yerken izliyordum canlı yayını, tuvalet kağıdı değil.