tam da bunu soracaktım: açmadan kargocuyla geri yolladıktan sonra kolay iadeye başvurmamız yetiyor sanırım, ürünü aldığımız firma ile ayrıca iletişime geçmemiz gerekmiyor değil mi?
Son bir saat içinde 172 ziyaretçi, 82 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
tam da bunu soracaktım: açmadan kargocuyla geri yolladıktan sonra kolay iadeye başvurmamız yetiyor sanırım, ürünü aldığımız firma ile ayrıca iletişime geçmemiz gerekmiyor değil mi?