• Keşfet
  • Videolar
  • Bloglar
  • İncelemeler

Batuhan AKTAŞ (boheminsan)
  • Kullanıcıyı engelle
  • Kullanıcıyı bildir

Kayıt tarihi: 03.06.2014
1993 doğumlu bir öğrenciyim. Esogü Matematik-Bilgisayar bölümü 3 buçuktan 4. sınıf 5. yıl öğrencisiyim. Bilişimle uğraşmayı ve bu konuda insanlara destek olmayı çok seviyorum. Yazılım sektöründe kendimi kanıtlamak istiyorum.
  • Batuhan AKTAŞ (boheminsan) @boheminsan

    Bimeks/Electroworld'lerin içinde elektronik atık toplama üniteleri var. Biz evdekileri toplayıp oraya atıyoruz. Okullar, Bim ve A101'i diğer arkadaşlar yazmış zaten.

    30 Haziran 2016 - 21:58 Beğen
  • Batuhan AKTAŞ (boheminsan) @boheminsan

    @gamsizm Murat abi Vestel'in arayüzünün adı var mı?

    31 Mayıs 2016 - 00:38 Beğen
  • Batuhan AKTAŞ (boheminsan) @boheminsan

    İnceleme çok başarılı olmuş. Ben G300 kullanıcısıyım ve fikirlerimi belirtmek istedim. Her şeyden önce gerek donanımsal gerek yazılımsal olarak gayet memnunum. Çok defa yere setçe düşmesine karşın hiç bir şey olmadı. Fareyi sağ elimle kullanıyorum. Oyunlardan ziyade günlük işletim sistemi kullanımıma göre soldaki iki tuşa "Sağ" ve "Sol" ok tuşlarını, sağdaki ikiliye ise "CTRL" ve "SHIFT" tuşlarını atadım. Orta tekerleğin arkasındakilerde ise Tarayıcı sekme geçiş komutları var. Sağ ele göre gayet kolay kullanımı var. Tuşlara basarken de çok zorlanmıyorsunuz. Orta tekerleğin arkasındaki tuşlar da avuç boşluğuna denk geldiği için yanlışlıkla basma yaşamadım.

    07 Mayıs 2016 - 21:47 Beğen
  • Batuhan AKTAŞ (boheminsan) @boheminsan

    @ltfdre Levent abi ziplediler beni flashta duruyor 3D modelim diyordu. 😀

    22 Mart 2016 - 02:42 Beğen 1
  • Batuhan AKTAŞ (boheminsan) @boheminsan

    Doğum kontrolüne farklı bir bakış açısı 😀

    15 Kasım 2015 - 04:11 Beğen
  • Batuhan AKTAŞ (boheminsan) @boheminsan

    Kaspersky'nin kutusunu sallayınca boş kutunun içinde usb çubuk şıngırdıyordu. Microsoft yine bir şeyler koymuş.

    23 Ekim 2015 - 03:11 Beğen 1
  • Batuhan AKTAŞ (boheminsan) @boheminsan

    Her hafta şehir içi sıkıcı yolculuklarımda dinlediğim podcastlerin üreticisisiniz. Evinize/ofisinize konuk oluyoruz incelemelerinizle. Teşekkürler teknoseyir.

    16 Ekim 2015 - 04:22 Beğen
  • Batuhan AKTAŞ (boheminsan) @boheminsan

    Ad blocker ları siteden veri indirmemi engelleyen scriptleri/butonları engellemek için de kullanıyorum. Reklamlar çoğu zaman engelleyecek kadar rahatsız etmiyor. Hatta eğer zönk! diye karşıma pop up çıkmazsa ve siteden memnun kalırsam reklamdaine ihtiyacım olmasa da tıklıyorum siteye destek olmak amacıyla. Ancak bu pat diye ekranda beliren reklamlar sinir bozucu.

    16 Ekim 2015 - 04:20 Beğen
  • Durum (0)
  • Yorum (8)
  • Takipçi (20)
  • Takip edilen (29)
  • Favori (4)

Teknoseyir gündemi

#WhatsApp#ttmobil#StarWars#OtoSeyir#OtomatikVites

Öne çıkan videolar

Haftalık Gündem Değerlendirmesi #789

3

Acer Nitro V 16 AI: 180Hz Ekranda Oyun Keyfi!

Yurtdışından alışveriş yaparken gümrükte takılmamanın yolları

1.074

Unuttuğunuz Windows şifrenizi sıfırlayın

85

Haftalık Gündem Değerlendirmesi #788

4
Tümünü gör

Öne çıkan bloglar

Mini İnceleme: Kiwi Buz Makinesi (Kim-4792)

17

Şekilli MSN Nickleri

18

Baştan Sona Tüm Marvel Filmleri

1

Sokaktan Sahiplenebileceğiniz Kedi Cinsleri ve Karakterleri

17

Vivo X200 FE Kullanıcı Değerlendirmesi

11
Tümünü gör

Öne çıkan incelemeler

Need for Speed Most Wanted 2012

4

Mirc Chat Sohbet

12

Thinkpad T460s

23

Asus Pen

25

Bimcell Nedir ? Başvuru Nasıl Yapılır? Çekiyormu?

2
Tümünü gör

Son bir saat içinde 134 ziyaretçi, 17 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.

  • © 2026 TeknoSeyir
  • Hakkımızda
  • İletişim
  • Kullanım Koşulları
  • Gizlilik Politikası
  • Sosyal Ağ Kuralları
    RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
    Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından sağlanmaktadır.
Secured By miniOrange

Giriş yap

Aşağıdaki servisleri kullanarak hızlı giriş yapabilirsin
Şifremi unuttum