Merhabalar bende reeder p10 telefon var bana bunu satarken çokövdüler bende aldım ilk ay memnunduk ama sonradan kötüleşmeye başladı. Güncelleme geldikten sonra berbatlaştı hangi adaptör olursa olsun çok yavaş şarj oluyo çoğu zamanda şarj oluyomuş gibi gözüküp şarj olmuyo telefonu 27.08.2016 tarihinde aldım. Servise gönderip para iadesinde bulunup kabul olmadığında THH ye başvurup yada direkt THHye başvurup olumlu bi sonuç alırmıyım.
Merhabalar bende reeder p10 telefon var bana bunu satarken çokövdüler bende aldım ilk ay memnunduk ama sonradan kötüleşmeye başladı. Güncelleme geldikten sonra berbatlaştı hangi adaptör olursa olsun çok yavaş şarj oluyo çoğu zamanda şarj oluyomuş gibi gözüküp şarj olmuyo telefonu 27.08.2016 tarihinde aldım. Servise gönderip para iadesinde bulunup kabul olmadığında THH ye başvurup yada direkt THHye başvurup olumlu bi sonuç alırmıyım.