Logitech M235 mause'u Ağustos 2012'de almıştım, aman aman kullanmadım ancak yinede 2 yıl bittiği gibi sol tuş rezalet bir hal aldı, arkadaşlarında belirttiği gibi sürükle bırakta bariz belli ediyor, özellikle oyunlarda beni sinir etmeye başladı kırıp atasım geliyor mause'u.
Beni üzen kısmı adam akıllı kullanamamıştım bile, bari hunharca kullansaydım, dayanamadı bozuldu derdim.
Logitech M235 mause'u Ağustos 2012'de almıştım, aman aman kullanmadım ancak yinede 2 yıl bittiği gibi sol tuş rezalet bir hal aldı, arkadaşlarında belirttiği gibi sürükle bırakta bariz belli ediyor, özellikle oyunlarda beni sinir etmeye başladı kırıp atasım geliyor mause'u.
Beni üzen kısmı adam akıllı kullanamamıştım bile, bari hunharca kullansaydım, dayanamadı bozuldu derdim.