• Keşfet
  • Videolar
  • Bloglar
  • İncelemeler

salim
  • Kullanıcıyı engelle
  • Kullanıcıyı bildir

Kayıt tarihi: 16.10.2016
  • salim @begenilmis313

    lg üretici firmadır dünya devidir telefonların çoğu iphone da dahil ips ekran kullanır işte o ıps ekranı lg üretiyor yani diğer firmalar lg den alıyor bilmeden sallamayın marka kötülemeyin
    daha önce 2 tane lg marka telefon kullandım çevremde de kullananların memnuniyeti hayli fazla ama insanlar kazık yemeyi seviyor aynı özelliklerde daha kalitesiz ve pahallı telefonların fanatikliğini yapıyor yahu sen kaç kez lg telefon kullandında lg yi eleştiriyorsun sonra herkesin beklentisi farklı illa telefonun iyi olması için çok güçlü olması gerekmez herkes oyun oynamıyor bide mağazalarda telefon satan arkadaşlara üzülüyorum çoğu bilinçsiz bişeyden anlamıyor lg yi kötülüyorlar yahu ben fan değilim ama hak neyse söylemek lazım samsung note 7 de hata olmadı mı? veya iphone 6 da yamulma oluyordu hatalı değilmiy di ama onlara apple samsung onlara laf yok yani her markada hata olabilir sonuçta elektronik bu , demek istediğim lg den de hatalı ürün çıkabilir ama bikaç ürün için iyi şeyleri görmezden gemezsin

    lg nin bu telefonunu şarjı uzun ömürlü olduğu için aldım ama beklediğimden iyi bir telefonla karşılaştım, hemen hemen her marka telefon kullanmış biri olarak ki son olarak lg nin gerek yazılım gerek dokunmatik hızı kontrastı yani gerçekçi renkleri görüntü kalitesi olarak diğerlerinden çok önde olduğunu söyleyebilirim rakamlar sizi yanıltmasın en son lenovonun 8 çekirdek 2 gb ram li k3 note u kullanıyordum ve bu 4 çekirdekli lg daha hızlı ve ısınma sorunu yok gibi fotoğraf çekme kalitesi çok iyi gündüzde test ettim ve bu fiyattaki bir tele göre çok iyi,çin malı telefonların donanımları kağıt üzerinde daha iyi görünüyor ama kandırmaca emin olun ve samsung ise bu özellikleredeki telleri daha pahallı ayrıca renk gerçekçiliğinde samsunglardan önde güneş ışığında samsung daha iyi ama telefonu pilajda kullanmıyoruz genelde oyüzden sorun değil bence bu teli şiddetle tavsiye ederim
    eksisi :hoparlörü açınca ses dışarı çok gelmiyor (normal konuşmada yeterli),biraz daha hızlı donanım koyabilirdi ama yeterli hızda
    artısı : pili uzun ömürlü,renk gerçekliği(ekran hd 720p ama full hd gibi sanki) ,dokunmatik hassasiyeti iyi

    16 Ekim 2016 - 16:58 Beğen
  • Durum (0)
  • Yorum (1)
  • Takipçi (0)
  • Takip edilen (0)

Teknoseyir gündemi

#steammachine#ttmobil#WhatsApp#StarWars#OtoSeyir#OtomatikVites#ForzaHorizon6#Steamyazindirimleri

Öne çıkan videolar

Haftalık Gündem Değerlendirmesi #789

3

Acer Nitro V 16 AI: 180Hz Ekranda Oyun Keyfi!

Yurtdışından alışveriş yaparken gümrükte takılmamanın yolları

1.074

Unuttuğunuz Windows şifrenizi sıfırlayın

85

Xiaomi 17T: Xiaomi'nin En Yenisi!

22
Tümünü gör

Öne çıkan bloglar

Mini İnceleme: Kiwi Buz Makinesi (Kim-4792)

18

Şekilli MSN Nickleri

18

Türk Telekom Sil Süpür Çıkmıyor Çözümü

29

Vivo X200 FE Kullanıcı Değerlendirmesi

11

Sokaktan Sahiplenebileceğiniz Kedi Cinsleri ve Karakterleri

17
Tümünü gör

Öne çıkan incelemeler

T.C. Yeni Kimlik Kartı İncelemesi

116

QMPlay2 masaüstü için açık kaynak IPTV player.

14

Samsung SM-B310E

14

Millenicom Hız Testi - (Aklınızda Soru Kalmasın!!)

15

Need for Speed Most Wanted 2012

4
Tümünü gör

Son bir saat içinde 244 ziyaretçi, 99 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.

  • © 2026 TeknoSeyir
  • Hakkımızda
  • İletişim
  • Kullanım Koşulları
  • Gizlilik Politikası
  • Sosyal Ağ Kuralları
    RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
    Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından sağlanmaktadır.
Secured By miniOrange

Giriş yap

Aşağıdaki servisleri kullanarak hızlı giriş yapabilirsin
Şifremi unuttum