Bayılıyorum şu Volvolara
Hepsiburada da sandığımızdan daha fazla korsan veya miyadı dolmuş ürün satıldığını düşünüyorum. Bi oralb diş ipi almıştım, daha öncekilere hiç benzemiyor. Fiyatı ucuz olanlara temkinli yaklaşmak lazım.
yazık yaa, maaşımızın yarısını belki de daha fazlasını dandik telefonlara vereceğiz.
olabilir evet 😀
şahsen laf aramızda ben de yuvarlak saatleri sevmem. dikdörtgen takıyorum 😀
tasarım aslında normal geldi bana klasik yuvarlak. ince saatlerde böyle bir kontrol sağlanamazki bence.
yani o kadar saat incelemesi izledim. şu kullanım kolaylığnı düşünen bir tek motorola olmuş. alacak olsam bunu alırım mesela.
http://www.tekzen.com.tr/insert/images/3/172438.jpg
çalışma masası bu heralde. çok uygunmuş aslında.
beni de jennifer lawrance in fotoları çıkınca paylaşımlara olan ilgimden engellemişti 😀
çok da tın
Son bir saat içinde 205 ziyaretçi, 86 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
teşekkürler arkadaşlar. redmi note8 64gb aldım, hepsiburadada güzel indirim vardı. fakat hala kulaklık konusunda kararsızım.